Oletteko luottaneet ultran tyttöveikkaukseen??? Kamalasti tekis mieli mennä shoppailemaan lapsilisistä tyttövaatteita, mut viimeis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkin veikattiin perjantaina tyttöö, tosin oli napanuora haarovälin ees ni ei varmaks sanonu mut kyl lääkäri sano et enemmän vaikuttaa tytöltä :) Joten ostin eilen vaal.punaset töppöset ja lilaraitasen bodyn.. :D

Meille sanottiin ekassa että tyttö tulee ja kaikissa 3:ssa ultrassa joissa kävin oli sama arvio. Ja tyttö tuli!
Toisessa sanottiin että selvä poika, koska pippeli näkyi niin selvästi ja myös kahdessa muussa raskauden aikaisessa ultrassa sama arvio - ja poika tuli!

Ap:n tapauksessa en ihan heti lähtisi ostamaan vielä vaaleanpunaisia vauvanvaatteita...odottelisin syntymään asti.

Oon kanssa miettinyt samaa..
Mulle tosin jo neljäs tulossa ja edellisillä kerroilla pitänyt ultra paikkaansa. Nyt kumminkin paniikin poikasta, kun kanssa vaalpun vaatteita melki kaikki ja alkaa h-hetki lähestyyn. Meille sanottiin 18vklla et on tyttö ja silloin katottiin 4D:llä ettei huulihalkio, joten luulisin et kyllä silloin sukupuolenkin näkee jos huulenkin pystyi niin suurentamaan.. Sit noin 30vklla surkee ultra, mut lääkäri sanoi näkevänsä häpyluut.. Nyt viimesimmässä ei nähty kunnolla vauvan asennon vuoks mutta sanoi että tytöltä näyttää. Luulis et noi kumminkin rauhottas mieltä, mutta oon semmonen ihminen joka ei tykkää ottaa riskejä ja jänskättää kun vaunutkin junglepink-väriä...

Meille sanottiin rakenneultrassa, että tytöltä näyttää tai sitten piilottelee hyvin paikkojansa. Parin viikon päästä jouduttiinkin ultraamaan uudestaan, ja tämä "tyttö" vaihtuikin pojaksi :) Poikahan sieltä sitten tuli =)

En luottas, sen verran mahtuu tuttavapiiriin näitä aivanvarmoja jotka ovatkin olleet muuta sitten. Munkin poika näytti ultraajan mukaan aikas varmalta mutta silti kehotti hankkimaan muutakin kun vaaleansinistä.

Yhteistyössä