GALLUP: Kuinka pitkä on ollut ensimmäinen luomukiertosi pillereiden jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

R86

Jäsen
17.04.2009
191
0
16
Otsikossahan tuo kysymys tuli.

Tänään ensimmäisenyrityskierron 31. päivä ja testi näytti äsken negaa, vaikka mulla oli muka jotain oireita:( Nega ei sinällään haittaa, mutta mietin, kuinka kauan kuukautisia pitää odottaa. Olin tunnistavinani oviksen kp. 12-14, joteb sen perusteella menkkojen pitäs tulla. Tosin lääkäri sanoi, että tammikuulle asti voi hyvinkin mennä ja on ihan luonnollista.

Pitääkö mun todella oottaa YK2 alkamista tammikuulle:(?

Mulla heitteli ekat kolme kuukautta, eka kierto oli 34, sit 27 ja sit pamahti 42 päivää jossa testejä kulutettiin.. Mulla kroppa tarvitsi hetken tasaantua, ja ton 3-4 kk:n jälkeen kierrot tasaantuneet 31-33 päivään. Kyllä se siitä :)

:o Ai kamala! Miten sitten on käynyt? Oletteko te pitkän kierron omaavat saaneet lopulta lapsia?

Näinkö ois ikinä pitäny mitään pillereitä syödä:( Söin niitä tosin säännöllistämään kuukautisia ja hillitseen karvankasvua. Ja enhän mä mitään lisääntymistä 16-vuotiaana aatellut kun gyne ne mulle määräs edellämainittuihin vaivoihin |O

Onneksi kierto on sentään tasoittunut, toivoa on ehkä vähän enemmän :hug: Mulla on kanssa ollut epäsäännöllinen kierto ennen pillereitä ja tiedän, että mulla voi olla vaikea saada lapsia. Silti... Anteeksi, jos kyselen näin arkaluontosia Tirsku, mutta tikutteletko ovista tai käytätkö teroja tai clomeja tai jotain?

Mulla ekat oisko pari kiertoo siinä 30 pintaan, sit joku 36, sit taas välissä joku 30, sit 65, sit jotai 30, sit 70, nyt kp 69.. et ihan ässästi menee kierrot.. mut plussaa nyt toivon.. on raskausoireita ihan kivasti ja jonkilaista haamun haamuu oon testannu..

Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:
Mulla ekat oisko pari kiertoo siinä 30 pintaan, sit joku 36, sit taas välissä joku 30, sit 65, sit jotai 30, sit 70, nyt kp 69.. et ihan ässästi menee kierrot.. mut plussaa nyt toivon.. on raskausoireita ihan kivasti ja jonkilaista haamun haamuu oon testannu..

Pidän sulle peukkuja, että se ois nyt sitä itseensä:)

Alkuperäinen kirjoittaja R86:
Onneksi kierto on sentään tasoittunut, toivoa on ehkä vähän enemmän :hug: Mulla on kanssa ollut epäsäännöllinen kierto ennen pillereitä ja tiedän, että mulla voi olla vaikea saada lapsia. Silti... Anteeksi, jos kyselen näin arkaluontosia Tirsku, mutta tikutteletko ovista tai käytätkö teroja tai clomeja tai jotain?

eka tero+ clomi kierto takana, seuraavaan rupeen tikuttaan ovista

Aikonaan lopetin pillerit muista syistä kuin vauvan yrityksen takia.

Eka kierto pillereitten jälkeisen tyhjennysvuodon jälkeen oli 39pvä sen jälkeen kierto oli siinä 32-35pvä:ssä jonkun aikaa...

Sittemmin 27-32

Yhteistyössä