Gallup: Kuinka usein vaihdat/peset omia vaatteitasi?

Alusvaatteet ja sukat päivittäin, muut vaatteet tilanteen mukaan; esim. neuletta tai collegehupparia voin käyttää 2-3 kertaa ennen kun pesen, jos se on puhdas ja hyväntuoksuinen. Farkut voi olla jalassa 4-5 päivänä (ei ehkä peräkkäin mutta silti) ennen kun ne menee pesuun. Kaikki likaantuneet vaihdan tietty samantien.

Jos vaatteet on päällä aamusta iltaan, niin joka päivä sit puhtaat vaatteet. Sit taas jos joku villapaita on vaan ulkona ollessa niin se saa olla muutaman kerran päällä ennen pesua.

Lisäkysymys vielä, vaihdatteko rintsikat joka päivä? Mä nimittäin en pese niitä päivittäin :snotty:

Farkutkin menevät yleensä pesuun vain pari kertaa kuukaudessa. Tosin käytän useampia, mutta en todellakaan pese joka kerran tai edes joka toisen kerran jälkeen. Paitoja ja neuleita käytän parina päivänä, ehkä useampanankin, jos ovat tahrattomia eivätkä tuoksu miltään. Sukat ja alushousut vaihdan päivittäin.

Alusvaatteet ja ihoa vasten oleva paita on käytössä yhden päivän. Tällaiset fleestakit, joita pidän t-paidan päällä pesen muutaman käyttökerran jälkeen tai jos tulee näkyvää likaa. Farkut ym. housut, kun näyttävät likaisilta.

Sosiaalitapauksen kysymyksestä tajusin, että en minäkään laita rintsikoita yhden päivän käytön jälkeen pesuun, ellen ole sitten hikoillut oikein kunnolla päivän aikana.

Alushousuja pidän yleensä 1-4 päivää riippuen jaksanko käydä suihkussa miten. Rintsikat pesen ehkä kerran kuussa, tosin en niitä kotona koskaan edes pidä. Kotivaatteet vaihdan samalla välillä kuin alushousut ja muut vaatteet pesen kerran pari viikossa.

alusvaatteet päivittäin, t-paidat 1-2pvä (jos en hikoile) muut vaatteet likaisuuden ja käytön mukaan..
kotona olen kotivaatteissa joten niitä luonnollisesti pesen enemmän.. farkut saatan pestä vasta 5-6 käyttökerran jälkeen jos keskimääräinen käyttöaika on 3 tuntia...

Alusvaatteet, sukat ja alin paita, siis se mikä on iholla, päivittäin. Hupparit ja muut ekstrapaidat kahden päivän välein. Samoin hameet. Farkut ehkä 3-4 päivän välein.

Muoks: Mulla ei oo mitään kotivaatteita erikseen. Jos laitan aamulla farkut jalkaan, niin ne on sitten jalassa koko päivän.

Alusvaatteet vaihdan päivittäin. Mulla on tapana vaihtaa aina kotiintullessa kotivaatteet päälle, ja niitä kotivaatteita pidän kyllä useamman päivän ajan. Poikkeuksena kesäaika, jolloin tietty tulee hikoiltua enemmän. Siistimpiä kaupunki/kyläilyvaatteita saatan myös pitää muutaman kerran jos vaan pysyvät siistinä. Välissä pelkkä tuuletus riittää. Meillä on rajalliset pyykinkuivausmahdollisuudet ja lapsilta tulee paljon likapyykkiä, joten yritän omalta osaltani välttää "turhaa" pesemistä.

Alushousut ja sukat päivittäin, rintsikat voi olla 2-3 päivää, tosin harvoin samat peräkkäisinä päivinä. Pusero menee pesuun 1-2 päivän käytön jälkeen. Housut käytössä 4-5 päivää (ei putkeen).

Kotona käytössä kotihousut. Pidän joskus hiukan tahraisinakin :ashamed:

Yhteistyössä