Gallup: Minkä kokoinen tontti teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tontti tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla taas kävi silviisiä, et ko tontin omistaja alkoi puhua kiinaa, ni lunastus tuli ajankohtaiseksi.

Tontin ns markkina- arvo on varmasti satatonnia. Puoli hehtaaria nelkyt kilsaa Erottajalta.
Pyysivät muistaakseni kuuskyttonnia.
Mä sanoin, et mulla on indeksiin sidottu viiskytvuotinen vuokrasopimus ja siit laskien semmoisella 7% kohtuutuotolla lunastushinta on 18711,09.

Mun tarjous meni semmoisenaan läpi.

Olisi kiva kyllä tietää, kuka tämä idiootti tontin vuokraaja on ollut. Eihän kukaan nyt hyvitä maksettuja vuoksia ostohinnassa. Koskaan. Tontin hintaa on vaike arvioida, koska toki tuon hintaisia tontteja saa vaikka 40km Erottajalta vaikka Vihdin perämetsistä.

Ihan sopeva, 1500m2. Isompaa ei jaksaisikaan hoitaa. :D Tuohon jo tekis mieli hommata pari päkäpäätä nurmea tasottaan :D
Joillakin on ihan järkyttävän suuria tontteja, miten hoidatte niitä??? :O Pitää olla tyyliin puutarhuri palkattuna jyystään ja niittään

Ei se puutarhan koko ole ehkä se ratkaisevin siinä työmäärässä vaan se, mitä siellä puutarhassa on :) Meillä on vanha pihapiiri erilaisine pensaineen ja puineen, on sitten pari kasvimaata ja pari perennapenkkiä ja sitten erilaisia kukkapyttyjä ja amppeleita siellä täällä. Keväällä ja syksyllä menee aikaa puutarhan kunnostukseen parikolme viikonloppua, muuten kesällä sitten ruohonleikkuuseen 2-4 tuntia kerrallaan (kerran tai kahdesti viikossa), kukkien kasteluun yms. n. puolisen tuntia päivässä. Muun ajan siitä saa sitten vaan nauttia :)

Uusimmat

Yhteistyössä