G
Gallup
Vieras
Eli sanotaan vaikka että olisi möhlinyt aiemmin ja nyt velkaa olisi rutosti. Tai joutuisi vaikka maksamaan korvauksia (oletetaan kuitenkin että rikos tms. olisi sellainen että kenenkään henki eikä terveys olisi ollut vaarassa, eikä mies olisi sinällään epäluotettava) ja niitä korvauksia olisi niin paljon ettei varmaan ihmiselämän aikana pystyisi maksamaan.
Olisi yhteinen talo ja lapsia, talo molempien nimissä etkä voisi maksaa ainakaan toistaiseksi molempien osuutta eli talo lähtisi alta ja joutuisitte muuttamaan jonnekin halpaan vuokrakämppään. Mitä tekisit? Lähtisitkö, jäisitkö, perusteluja?
Olisi yhteinen talo ja lapsia, talo molempien nimissä etkä voisi maksaa ainakaan toistaiseksi molempien osuutta eli talo lähtisi alta ja joutuisitte muuttamaan jonnekin halpaan vuokrakämppään. Mitä tekisit? Lähtisitkö, jäisitkö, perusteluja?