Gallup: Oletko tyytyväinen puolisoosi?

Alkuperäinen kirjoittaja mmie:
Juu ja en. Hyvää on, että ei juo/lyö, huolehtii laskuista jne. Kunnostaa kotia. Huonoa sit taas se, et on monissa juitsuissa itsekäs. Ei anna aikaa perheelleen, vaan viettää sen netissä.

On oltu yhdessä 16 vuotta. Tunteet vaihtelee paljonkin. Välillä tykkään ja rakastan hirmusti. Nyt taas on ollu semmonen eipä paljon kiinnosta vaihe menossa. Seksiä ja läheisyyttä ei oo ollu 2kk:een. Kommunikointi tökkii pahasti. Kumpikin ottaa toisen kaikki sanomiset negana.

Tää kun mun kirjoittama paitsi et mies on aina töissä...

Olen. Hän on hyvä ja vastuullinen ja perhekeskeinen aviomies ja isä. Hällä on luonnetta, osaa sanoa vastaan ja osaa puolustaa perhettään. Ei ole väkivaltainen, ei juo eikä polta. Osaa ottaa mut huomioon ja tekee pieniä yllätyksiä arkeemme. Seurallinen, älykäs ja kekseliäs. Rakastaa ja kunnioittaa lapsiamme. Hän on yleisesti hyvä kaikkien lasten kanssa, ei vain omiensa. Pitää huolta läheisistään, mutta myös ympärillä olevista tuntemattomista ihmisistä- on avulias. Hän on myös henkisesti minulle juuri se oikea. Tasapainoitamme toisiamme.

Välillä ärsyttää ja lujaa, niin minä häntä kuin hän minua. Tiedän tosin että se kuuluu tähän pakettiin.
7v yhdessä, kaksi lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen tyytymätön. Syitä siihen on mm. miehen lapsellisuus, vastuuttomuus, arvaamaton ja levoton käytös, itsekkyys ja se, ettei kunnioita minua. Yhdessä 9v.

Peesi, yhdessä 12v, 1 lapsi, mies 38v. Tekee katoamisia "kauppareissuilla" ja kun on kotona, pelaa Pleikkaa kaikki päivät. Vastuu elämän pyörittämisestä yksin minulla, mies pitää minua äitinään. Todennäköisesti käy myös vieraissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja kjdgsh:
Olen tyytymätön. Syitä siihen on mm. miehen lapsellisuus, vastuuttomuus, arvaamaton ja levoton käytös, itsekkyys ja se, ettei kunnioita minua. Yhdessä 9v.

Peesi, yhdessä 12v, 1 lapsi, mies 38v. Tekee katoamisia "kauppareissuilla" ja kun on kotona, pelaa Pleikkaa kaikki päivät. Vastuu elämän pyörittämisestä yksin minulla, mies pitää minua äitinään. Todennäköisesti käy myös vieraissa :(

Miksi ihmeessä te olette tälläisten miesten kanssa yhdessä?

Eikö muuten olekin sairasta että määrittelemme hyvän miehen sellaiseksi, joka ei lyö? Siis eikö sen pitäisi olla itsestäänselvyys että puoliso ei käy käsiksi??

Camoon naiset, jättäkää ne. Älkää tuhlatko aikaa.

Olen tyytyväinen.
Olemme tasavertaiset kumppanit,myös vanhempina olemme tasavertaisia.Mieheni on loistava isä. Mies kantaa osansa kodinhoidosta,voin luottaa häneen.

Yhdessä olemme olleet yhdessä 6 vuotta, naimisissa 1v6kk.
Lapset ovat 4v ja kohta 3v, kolmosen LA marraskuussa.

Olen tyytyväinen. Pitääkin tänään muistaa kertoa miten ihana ja rakas on, kun tulee töistä. Ohhoh, tulipa yhtäkkiä kova ikävä.. :heart: 6v ollaan oltu yhdessä.

, sillä täydellistä miestä en ehkä haluaisikaan saada, voisi tylsyys tulla pian.
Mieheni elää parhaillaan "poikamiesaikoja" ja minä sitten naimisissa oleva yhäiti tässä kaiken keskellä, mutta kyllä toi poikamiesaikakin varmasti unohtuu taas, niin ennenkin.
Meillä on kaksi lasta, 9v kaksoset, 2 kissaa, tyttökissa 2v ja poikakissa 1v. Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu 13v ja naimisissa 10v, itse asiTyytyväinenassa heinäkuussa 2010 vietämme 10v hääpäivää ja se on mieheni suvussa harvinainen luku, kun miehen suvussa 7v on maaginen numero ja silloin kaikki eronneet, omasta suvusta en osaa sanoa, kun ei ole ketään naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

Miksi ihmeessä te olette tälläisten miesten kanssa yhdessä?

Mahdollistaa mun kotona olemisen lapsen kanssa ja tietyllä tavalla mukavan & helpon elämän. Tiedän, säälittävää. On myös hyvä isä lapselle, kaveritasolla. Taitaisin kuitenkin olla "helppo nakki" jollekin, joka osoittaisi minulle vähän huomiota ja arvostusta :( Todennäköisesti lähdenkin kävelemään tästä avioliitosta, kun saan itseni koottua. Elintaso tulee kuitenkin putoamaan roimasti...

Olen. :heart:
Kiltti, rakastava, huomioonottava, hyvä isä, luotettava, hauska, jaksaa katsella mun temperamenttisia purkauksia, ei vähättele mua. Kyllä me silloin tällöin (harvoin nykyään) otetaan yhteen niin, että koko tienoo raikaa, mutta muuten todella tasapainoista ja ihanaa elämää vietetään.
Yhdessä ollaan oltu 8 1/2 vuotta.

Yhteistyössä