U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Eikö se kela pidätä automaattisesti ton 20+% kaikilta?
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Eikö se kela pidätä automaattisesti ton 20+% kaikilta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Eikö se kela pidätä automaattisesti ton 20+% kaikilta?
Ei pidätä, äitiyspväraha- ja vanhempainpväraha tuloihin sidottuja tukia, jolloin vero% on verokortin veroprosentti plus kaksi prosenttiyksikköä.
Ja itsellä oli kaksikymmentä ja jotakin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka mä muistelen että se olis jossain lukenut että veroprosentti + 2%, kuitenkin aina vähintään 20%. Ihmettelen vaan noita pieniä %. Itsellä tais olla 20 tai 21%
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Kun laskettaa veroprosentin äitiys- ja vanhempainrahalle tai kotihoidontuelle niin se on se vero% joka maksetaan eikä siihen lisätä mitään kelan toimesta. Mutta jos kelaan on toimittanut verokortin jossa vero% on laskettu palkan mukaan niin kela ottaa vähintään sen 20% koska palkkatuloista maksetaan vähemmän veroa kuin ns etuuksista.