gallup: raskaana oleville / olleille lastenhoitajille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mindy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olin välissä 2viikkoa sairaslomalla, mutta muuten äitiysloman alkuun asti koko päiväisesti töissä. Vauva syntyi huhtikuussa, eli talvihaalari, kurahousu pukemiset sujui suht hienosti mahan kanssa. Joustoa sain sen verran, että ei tarvinnut jäädä viimeiseksi työntekijäksi iltäpäivällä. Siinä olisi ollut vähän liikaa seisomista, kun iltapäivät oli ulkoilua.

Minä olin 3-4 vuotiaiden ryhmässä äitiyslomaan asti. Olin kehityvammaisen lapsen henkilökohtasena avustajana, ihan hyvin pystyi olemaan loppuun asti ilman mitään ongelmia, tahti oli tietysti ehkä hitaampi mutta muuten kaikki meni hyvin.

Mä olin semmosessa ryhmäperhepäiväkodissa ennen äitiyslomaa. Ikähaitari 0,9v-5v. Pystyin olemaan töissä ilman yhtään sairaslomaa. Kaikilla ei yhtä hyvä tuuri. Pukemiset sun muut toimi ihan hienosti, kun löys oikeet asennot!

Sairaslomalle jäin 1kk ennen äippäloman alkua supistusten takia jotka aiheutti huonot työasennot sekä se ettei meillä ollut sijaisia eli välillä tehtiin jopa yksin kolmen hoitsun hommat.

Yhteistyössä