Gallup: Rv 18-19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jännää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jännää

Vieras
Minkälainen olotila sinulla oli 18. ja 19. raskausviikolla?
Kuinka paljon oli kertynyt kiloja?
Tunsitko jo sikiön liikkeet?
Miten miehesi suhtautui raskauteesi ja tulevaan lapseen?
Muuta mainittavaa?

:)

Minkälainen olotila sinulla oli 18. ja 19. raskausviikolla? Kauhea, oksennusta, oksennusta, oksennusta...
Kuinka paljon oli kertynyt kiloja? kiloja oli tippunut siihen mennessä 6kg...
Tunsitko jo sikiön liikkeet? Tunsin kyllä
Miten miehesi suhtautui raskauteesi ja tulevaan lapseen? Oli ehkä vielä tuossa vaiheessa vähän pihalla tilanteesta ja päällimmäisenä oli huoli mun voinnista, asui itse viikot toisella paikkakunnalla töiden takia ja mä olin vähän väliä osastolla tipassa tuon oksentelun takia.

Ihan hyvä olo oli. Keskiraskaus oli parasta aikaa! :)
En muista paljonko painoa oli tullut, muistaakseni ei paljoa. En jaksa nyt luntata neuvolakortista. :D Villi veikkaus ehkä 5.
Tunsin jo kunnon liikkeet noilla viikoilla.
Mies on ollut innoissaan koko ajan, tosin alkaa jo pikkuhiljaa turhautua, niinku minäki. :D
Just noi viikot oli ehkä parasta aikaa kun olo oli energinen, pahoinvointi ohi eikä maha ollut vielä liian iso. Aloitin vauvanvaatteiden pesun, silityksen ja lajittelun, suursiivouksen ja lenkkeilin paljon.

Nauti olosta ja tee mitä jaksat! Loppuvaiheessa maha painaa, olo on kömpelö ja väsynyt ja mulla ainakin jalat olleet tosi kipeät, etenkin helteillä.

Nykyisestä raskaudesta..
- Olotila oli kipeä, iskias tulehduttanut hermoja ja huippasi.
- Kiloja tullut liki 10. Olin tiukasti karppi ennen raskautta, alkuraskaudessa en sitten pystynytkään muuta syömään kuin tankkaamaan hiilareita, joten kilot tuli kertaheitolla heti alkuun. Sen koommin ei paino noussutkaan.
- Liikkeitä tuntui päivittäin, joitain potkuja tuntui jo käteenkin.
- Miehen aatoksista en sen kummemmin osaa sanoa, mutta hyvillä mielin se on ollut koko ajan.

Kuumimmat

Yhteistyössä