Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liikaa lämmitätte jos talvella pärjäätte sisällä paljain varpain! Itse hiippailen fleece- tai villasukissa, joskus huopatossukkaissa.
No jos n. 20-22 astetta on liikaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liikaa lämmitätte jos talvella pärjäätte sisällä paljain varpain! Itse hiippailen fleece- tai villasukissa, joskus huopatossukkaissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liikaa lämmitätte jos talvella pärjäätte sisällä paljain varpain! Itse hiippailen fleece- tai villasukissa, joskus huopatossukkaissa.
No jos n. 20-22 astetta on liikaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:yleensä paljain jaloin kesät talvet, jos tulee kylmä niin pelkät villasukat jalkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Useimmiten paljain varpain, jos tulee kylmä niin villasukat jalkaan. Ja lämpötila sisällä 19-20 astetta.
Kylässä villasukat, en halua hipsiä varpaat vilkkuen vieraiden kotona.Alkuperäinen kirjoittaja sukaton:Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Useimmiten paljain varpain, jos tulee kylmä niin villasukat jalkaan. Ja lämpötila sisällä 19-20 astetta.
No sullahan on sitten melkein osuva nimimerkkiEntäs kylässä - paljaat varpaat vai villasukat?
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liikaa lämmitätte jos talvella pärjäätte sisällä paljain varpain! Itse hiippailen fleece- tai villasukissa, joskus huopatossukkaissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liikaa lämmitätte jos talvella pärjäätte sisällä paljain varpain! Itse hiippailen fleece- tai villasukissa, joskus huopatossukkaissa.
Eikä ole varmaan kuullut juttua lattialämmityksestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:INHOAN sukkia! :kieh: Sisällä aina paljain jaloin, ulos mennessä pakko laittaa sukat.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:INHOAN sukkia! :kieh: Sisällä aina paljain jaloin, ulos mennessä pakko laittaa sukat.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:INHOAN sukkia! :kieh: Sisällä aina paljain jaloin, ulos mennessä pakko laittaa sukat.
Mä tunnen kyl muutamankin naisimmeisen, jotka eivät käytä sukkia edes talvikenkien sisällä.