P
Pate
Vieras
Kuinka moni teistä on harrastanut seksiä keittiönpöydällä ja jos ette ole niin kokeilkaa se on hauskaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mie oon sit se maailman säälittävin, koska en oo vieläkään sekstaillu keittiön pöydällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai te pesette sen pöydän sen jälkeen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mie oon sit se maailman säälittävin, koska en oo vieläkään sekstaillu keittiön pöydällä.
No heti sinne mars, asetu paikalles ja odota ottoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todella yököttävää! En edes istuisi keittiön pöydällä pers paljaana. Pöydän ääressähän syödään! :x
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mie oon sit se maailman säälittävin, koska en oo vieläkään sekstaillu keittiön pöydällä.
Johan sitä ihan paleltuis, kun ei täällä oo miestäkään.
Ehkä Pate päästää miut keittiöpöytäneitsyydestäni, jos jatketaan siitä, mihin eilen jäätiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mie oon sit se maailman säälittävin, koska en oo vieläkään sekstaillu keittiön pöydällä.
Ehkä Pate päästää miut keittiöpöytäneitsyydestäni, jos jatketaan siitä, mihin eilen jäätiin![]()
Toki, toki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mie oon sit se maailman säälittävin, koska en oo vieläkään sekstaillu keittiön pöydällä.
Toki, toki![]()
Varmistetaan sitten, että kaikilla on hyvät näkymät. Valot päällä, verhot auki ja kaikki vaatteet pois. Poliisit ja palomiehet ajelee tästä välillä ohi, ja tokihan halutaan niille tarjota jotain nähtävää
Otetaanko yhet drinkit eka?
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Kuinka moni teistä on harrastanut seksiä keittiönpöydällä ja jos ette ole niin kokeilkaa se on hauskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuhero:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Kuinka moni teistä on harrastanut seksiä keittiönpöydällä ja jos ette ole niin kokeilkaa se on hauskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:2 cl Banaanilikööri
2 cl Brandy
Olisko tosta mihinkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:2 cl Banaanilikööri
2 cl Brandy
Koitetaan. Veren pieni alkoholipitosuushan on lieventävä asianhaara, jos joutuu käsirautoihin asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:2 cl Banaanilikööri
2 cl Brandy
Koitetaan. Veren pieni alkoholipitosuushan on lieventävä asianhaara, jos joutuu käsirautoihin asti![]()
Kippis sille, jos päästään samaan putkaan niin jatketaan siellä mihin jäätiin jos keskeyttävät![]()