Gallupia pukkaa: Päivän plussat ja miinukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FreezeCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FreezeCat

Tunnettu jäsen
14.12.2011
41 858
14 935
113
Pistetääs vyörymään ihanaisen Eino Leinon, suomalaisten syvimpien ja herkimpien tuntojen taikojan kunniaksi päivän saldoa. Laitetaan ensin tää mättöosasto eli missä meni vikaan ja sitten hehkutetaan sitä hyvää oloa, jookosta?

Päivän mättö :mad:: kaksi riekkuvaa ja toisiansa "rajusti rakastavaa" poikaa ajoi minut toivomaan itseni Napapiirille viilentymään eli päre paukkui ja murista piti mutta onneksi oppi meni - kunnes taas toisin sanotaan - perille ja homma rauhottui halipusirutistuksiin ja anteeksipyyntöihin ja sovintoihin.

Päivän hehkutus :heart:: monta monituisen ihanaa purkkia upeaa punaista rubiinia talven herkkuhetkiin eli superherkkumansikkahilloa keittelin rakkailleni..ja kyllä sitä puuhaa käytiin kytistelemässä tiehään tahtiin sekä nieleskelemässä tyhjää ja nuuskuttelemassa mahtavia makeita tuoksuja :D! Kesä on ihanaa aikaa!

Mites sulla :)?

Koiran saapuminen siirtyi huomiselle kuljetusongelman vuoksi :(

Olen odotellessani siivonnut työhuonetta ja käynyt läpi yksitellen tuhansia papereita, joista osan olen laittanut silppurin kautta paperijätteeseen. :) Pizza oli hyvää :) :)

Tosi tylsä päivä.. Kinttu on rikki enkä voi toimia ollenkaan normaalisti, kaikki ketuttaa.

Plussaa oli se että näin exääni pitkästä aikaa, allekirjoitettiin eropaperit ja höpöteltiin hetki =) Kävin pienellä pyörälenkillä ja pesin ja huolsin kullannuppuani (fillaria :D) hetken. Mä tosiaan revin ilon irti pienestä nykyään :xmas:

[QUOTE="northern soul";28694193]Virtsatietulehdus ei ota lahteakseen. Todella epamiellyttava olo koko ajan.

Loysin ehka asunnon. Mun ja miehen eka yhteinen koti. Jannittavaa.[/QUOTE]

Voi ei, todella inhottava vaiva :hug:..pikaista paranemista :)!

JA huisisti lykkyä teille kahdelle toivottavasti löytyneeseen yhteiseen kotiinne :)!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28694201:

Olen odotellessani siivonnut työhuonetta ja käynyt läpi yksitellen tuhansia papereita, joista osan olen laittanut silppurin kautta paperijätteeseen. :) Pizza oli hyvää :) :)

No hö...mutta aattelepas sitä näkemisen riemu huomenna :)!

Ja sä oot ollut ahkerana - meidän kodinpaperilaatikko vain tursuaa ja pursuaa eli ko. homma odottaa tekijäänsä. Teitkös muuten pizzan itse vai otitko valmiina?

+ ihana päivä rannalla & maauimalassa kahden nuorimman lapsen ja ystäväperheen kanssa. Mahtava ilma, hyvää syötävää, tytölle kavereita ja tehtiin kivoja suunnitelmia ensi viikon varalle. Myös miehellä ja vanhimmalla tyttärellä oli kuulemma kiva reissupäivä. :)

- ensimmäisen kerran vuosiin; poltin niskani ja selkäni... :(

• Tykkää
Reactions: Miä.
[QUOTE="vieras";28694208]Plussa: Pitkästä aikaa virkeä päivä ja mukavakin
Miinus: Asiat ei vaan tunnu selviävän enkä tiedä miten kauan jaksan epävarmuutta[/QUOTE]

No ni - hyvästä ja energisestä päivästä josko kuitenkin löytyisi potkua tuohon miltäsi askarruttavaan pohdintaasi, toivon ainakin niin. Kulunut lause kuin onkin mutta varsin paikkaansa pitävä - asioilla on tapana järjestyä, ennemmin tai myöhemmin. Malttia :hug:...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28694201:

Mikä koira sulle tulee? Onko pentu?

Onnittelut tulevasta perheenjäsenestä! :)

No hö...mutta aattelepas sitä näkemisen riemu huomenna :)!

Ja sä oot ollut ahkerana - meidän kodinpaperilaatikko vain tursuaa ja pursuaa eli ko. homma odottaa tekijäänsä. Teitkös muuten pizzan itse vai otitko valmiina?
Koira on luultavasti vain ihmeissään uudesta kodistaan ja uudesta perheestään, mutta mä olen ihan innoissani, kun se tulee.

Mä tilasin naisen parhaan ystävän eli pizzamiehen :D

Miinusta- kaikinpuolin kiva päivä muuten, mutta pelättiin vähän ukkosta pojan kanssa.:D

Plussaa- oli kiva käydä päivällä kaupassa ja kirppiksellä koko perhe, ja iltapäivällä isäni luona kyläilemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28694210:
Tosi tylsä päivä.. Kinttu on rikki enkä voi toimia ollenkaan normaalisti, kaikki ketuttaa.

Plussaa oli se että näin exääni pitkästä aikaa, allekirjoitettiin eropaperit ja höpöteltiin hetki =) Kävin pienellä pyörälenkillä ja pesin ja huolsin kullannuppuani (fillaria :D) hetken. Mä tosiaan revin ilon irti pienestä nykyään :xmas:

Eikä?! Mikäs sinun kintussas? Toivottavasti ei ole pitkä vaiva kyseessä... Se kysyy muuten korvien väli voimaa, kun ei pääsekään normaalisti liikkumaan. Koeta jaksella :hug:...

Jaa - eli saan sua onnitella hyvästä erosta :). Harvoin näin mutta hienoa, että olette kuitenkin väleissä että asiat pystytte setvimään ja muutoinkin höpisemään. Ja pienet asiat ovat tärkeitä - oikein olet oivaltanut :)

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
+ ihana päivä rannalla & maauimalassa kahden nuorimman lapsen ja ystäväperheen kanssa. Mahtava ilma, hyvää syötävää, tytölle kavereita ja tehtiin kivoja suunnitelmia ensi viikon varalle. Myös miehellä ja vanhimmalla tyttärellä oli kuulemma kiva reissupäivä. :)

- ensimmäisen kerran vuosiin; poltin niskani ja selkäni... :(

Silmäni olivat taas sikkurallaan...meinasin jättää sinut välitä :snotty:..heti korjaan :)

Teillähän on ollut kiva päivä! Oliko kovastikin väkeä uimassa? Meillä oli melkoisen pilvistä päivää, osin tuulistakin, joten uimaan emme päässeet. Mukavia lomapäiviä koko teidän poppoollenne :)!

Auts - rasvailepa vaikka aloe veralla hellästi tai bepanthenilla niskasi ja pyydä miestäsi hoitamaan selkäpuolen..ja muutenkin hoivaamaan ja pitämään hyvänä :). *puhaltelee jomotusta ja aristusta pois*

• Tykkää
Reactions: Madicken04
+ Mummolassa käynti, istuttiin siel ja höpöteltiin, lapset puuhaili ja leipoi mummon kans.
+Virkkaus on taas maistunut :)

- Miehen kans oli/on riitaa asioista.
- Ei jaksas yhtään enää ku vatuttaa jo muutenkin...: /

Miinusta päänsärystä ja sadekelistä

Plussaa kesäperunoista ym. mansikoista, kauppareissusta, miehen flirtistä, kopeloinnista, palvonnasta ja lasten olemassaolosta...siitäkin että laulavat koko ajan. Laulavat lapset on vaan niin...ahh

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Miinuksia:
- en päässyt lenkille
- oli hetken tylsää

Plussia:
- mukavat vieraat
- kiva ilta rantsussa muksujen kanssa :heart:

Sie oot jäänyt koukkuun lenkkeilyyn :)? No, vapaa päivä on välistä ihan hyvksikin - käy huomenna korjaamassa tilanne, jos se on mahdollista.

Mukava seura on aina piristävää ja saa ajatukset iloisesti toisaalle :). Iltauinti kuulostaa aivan loistavalta :heart:!

Eikä?! Mikäs sinun kintussas? Toivottavasti ei ole pitkä vaiva kyseessä... Se kysyy muuten korvien väli voimaa, kun ei pääsekään normaalisti liikkumaan. Koeta jaksella :hug:...

Jaa - eli saan sua onnitella hyvästä erosta :). Harvoin näin mutta hienoa, että olette kuitenkin väleissä että asiat pystytte setvimään ja muutoinkin höpisemään. Ja pienet asiat ovat tärkeitä - oikein olet oivaltanut :)

Jalkapohjan kalvojänteen tulehdus ja akillesjänteen rasitusvamma :mad: Valitettavasti kuulemma erittäin sitkeä vaiva jolle ei hirveesti voi mitään :snotty: Mutta ei siihen kuole, kunhan vingun vaan :D

Mä olen siitä onnekas ihminen että olen hyvissä väleissä kaikkien entisien kumppaneiden kanssa, oon aina onnistunut eroamaan sopuisasti =)

Miinusta- kaikinpuolin kiva päivä muuten, mutta pelättiin vähän ukkosta pojan kanssa.:D

Plussaa- oli kiva käydä päivällä kaupassa ja kirppiksellä koko perhe, ja iltapäivällä isäni luona kyläilemässä.

On ihan tervettä hiukan pelätäkin ukkosta - onneksi teijen tarvitsi vain vähän pelätä :). Me ootettiin muuten koko päivän ajan vesisadetta, kun niin pilvistä oli mutta matkoihinsa mokoma meni.

Shoppailu piristää vaikkei mitään löytäisikään ja vallankin kun on koko porukka mukana. Teitkö muuten löytöjä kirppikseltä :)?

+ Mummolassa käynti, istuttiin siel ja höpöteltiin, lapset puuhaili ja leipoi mummon kans.
+Virkkaus on taas maistunut :)

- Miehen kans oli/on riitaa asioista.
- Ei jaksas yhtään enää ku vatuttaa jo muutenkin...: /

Mummolat ovat kyllä siunauksia :heart:
Mitäs sulla on työnalla? Mä en taija etes enää osatakaan virkata...

:hug: - se on sitä parisuhteen ylä- ja alamäkeä.. Toivottavasti saitte asianne puiduksi ja sovituksikin, jos ei niin - onneksi on iltaa aikaa tehdä sovintoa :)! Voimia...

Miinusta päänsärystä ja sadekelistä

Plussaa kesäperunoista ym. mansikoista, kauppareissusta, miehen flirtistä, kopeloinnista, palvonnasta ja lasten olemassaolosta...siitäkin että laulavat koko ajan. Laulavat lapset on vaan niin...ahh

Oi voi - hus pois päänsärkysi! Toivottavasti ei mennyt koko päivä potiessa :hug:...

Voi ihana, nuita sinun plussiasi :D :heart: - kerrassaan mahtavaa plussatykitystä!! Noilla kyllä kelpaa tasoitella potevaa olotilaa :)

• Tykkää
Reactions: BettyBoop

Yhteistyössä