Galluppi. Kerro YKSI mielestäsi paras lahja jokaiselta perheenjäseneltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Iitu"

Vieras
Entä mikä perheenjäsenen itsensä mielestä oli se paras? :)

Minä:
Mielestäni paras lahja oli mieheltäni saatu rannekello. En sellaista ole vuosiin omistanut ja nyt syksyllä jo puhuin miten tahtoisin rannekellon ja mies oli sen sitten ostanut lahjaksi :)

Mies:
Minun mielestäni mieheni lahjoista paras oli halkokori.
Mieheni mielestä kirves.

Tyttö 6v.
Mielestäni esikoisen lahjoista paras oli Junior Alias peli.
Tytön itsensä mielestä varmaankin Geomac-magneetit.

Tyttö pian 3v.
Mielestäni hänen lahjoista paras oli Brio Hella.
Tytön itsensä mielestä luultavasti tämä sama.

Tyttö pian 8kk.
Mielestäni hänen lahjoistaan paras oli ihana kirahvi yöpuku.
Hän itse varmaan eniten pitää Nukin nokkamukista jota saa heiluttaa mielinmäärin ilman että vesi roiskuu niskaan :D

mulla: sellanen bilelaukku, ihan hömppää mutta niin herkku! :D
miehellä: pilkkihaalari isältään
nuoremmalla neidillä: semmonen hamsteri lelu, ainakin tytön itsensä mielestä
vanhemmalla neidillä: kaunotar ja hirviö dvd

Minä: Mieheltä saatu 200€ rahaa koiranpentua varten. Parhaaksi tämän lahjan teki se, että mies on ikäänkuin ollut vähän vastahakoinen pennun hankinnan suhteen. Hän kyllä tietää että pentu meille tulee halusi hän tai ei, mutta tätä kautta hän osoitti että asia on hälle ihan ok. Aiemmin kun hän nimenomaan ilmoitti ettei hän aio osallistua koiran hankintakustannuksiin (1000€) centilläkään :D

Mies: Ei kuulemma osaa sanoa. Mutta mun mielestä paras oli partakone...nyt ei tartte enää kattoa karvanaamaa :D

Tyttö 8v: Nintendo Wii ja siihen Pet Shop-peli

Tyttö 2v: Plaston astiasto ja duplot ovat olleet eniten leikeissä, joten jompikumpi niistä.

Vauva: Mikä tahansa värikäs :D

Minä:
Uusi mp3-soitin

Mies:
Mun mielestä Uudet suklaaherkut -reseptikirja.
Miehen mielestä varmaan Bioshock 2 -peli.

Tytto 3v8kk:
Mun mielestä nukkekoti.
Tytön mielestä ehkä zhuzhupets tai sitten nukkekodin asukiksi tarkoitettu pikkutyttönukke.

Omista lahjoista lemppari oli 500e matkarahaa, nämä käytettiin jo viime kuussa Thaimaassa :)

Miehen lahjoista paras oli mielestäni myös tuo yhteinen viisisatanen, miehen mielestä varmaan Uudenmaan linnusto

Hiukan alle 2-vuotiaan ehdottomat lempparit ovat leikkikeittiö ja nukenvaunut, sekä äidin että tytön mielestä!

Mun paras on varmaan suojavaatteet moottorisahailuun, vaikka sain muutakin kivaa kyllä.

Miehen paras on varmaan Nurmio-boksi. Se on senkin mielestä paras.

Musta tytön paras on pinkki jumppapallo, koska se koko ajan joko pomputtaa sitä, istuu tai pomppii sillä - jopa pelatessaan wiillä. Tytön mielestä sen paras on Littlest Petshop rescue centteri.

tyty 1 v duploeläinlapset tai viiden virkatun nyrkkiin sopivan pehmokissan lauma
3 v duplomaatila tai kuinkas sitten kävikään -kirja
14 v sellainen tietsikkaan kytkettävä piirtopöytä
16 v ja 18 v: villasukat, joihin piiloutui rahaa. Molempi parempi...
Miulle villasukat ja -lapaset, joihin piiloutui tummaa suklaata
Mies on häkellyttävän onnellinen kirjasta, jonka nimi on Suomalainen sääopas tms.