Galluppia: Kuinka paljon säästätte lastenne vaatteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteissään

Vieras
Mie oon tässä miettinyt kun olen aika himo lastenvaatteiden ostaja,mutta kyllästyn myös nopeaa.Tykkään kirppareista joten siellä tulee tehtyä ostoksia mutta myös myityä.

Tuossa kun lastenvaatteita järjestelin ja laitoin kirpputori kasaa niin aika paljon laitoin sinne.

Kuinka paljon te säästätte vaatteita ajatellen että saa ne omat lapset sitten omille lapsilleen? Vai onko ihan typerää säästää tuolla periaatteella?Onko muoti sitten jo niin erilaista.

Jotain tosi kivoja vaatteita oon laittanut säästöön ajatellen että jos vielä muutama lapsi tulisi,mutta aika vähälle ne on jäänyt kuitenkin :))

Kauheasti mietin vain sitä että kuinka paljon ne omat lapset sitten siinä vaiheessa kun omia lapsia saa niin ajattelee että miksi äiti ei ole säästänyt yhtään meidän vaatteita....Toki meillä on poikia joten pojat tuskin niin kauheesti ajattelee mutta niin... ongelma tämäkin näin sunnuntaipäivän kunniaksi :))

Yksi pieni laatikko on, jossa on tallella ne itsekutomani (hikipäässä nykertämäni) villanutut, jotka sain heille aikaan ja ne asut, jotka heillä oli päällä ristiäispäivänä. Muut annettu, myyty pois melko pian.

Olen säästänyt joitakin erikoisimpia ja kauniimpia pojan vaatteita hänen lapsiaan ajatellen. En ehkä muuten olisi, mutta miehen äiti on säästänyt myös, ja retrovaatteista tykkäävänä olin ihan ekstaasissa kun näin ne.

Eli huh en ole ihan tyhmä kun eteenpäin laitan.Vaikka jokaisen oma päätöshän se on säästääkö vaiko ei :))

Meillä myös jokunen vaatekappale säästössä....Ne millä on tuotu kotiin laitokselta ja jokunen muu vaate...

Mä olen kanssa säästänyt lasten sairaalasta kotiintulovaatteet sekä ne juhlavaatteet, jotka heillä olivat ristiäismekon jälkeen päällä. Muuten säästän vanhimman vaatteita keskimmäiselle. Molemmat ovat tyttöjä ja ikäeroa 2v, joten ei muoti siitä kauheasti muutu, jos vaan vaatteesta on jotain vielä säästettäväksi. Muuten en säästämällä säästä, mutta olen kyllä laiska niitä eteenpäinkään laittamaan. Eiköhän syksyllä pidetä taas meidän alueella kirpparia..

Minä olen säästänyt molemmille äitiyspakkauslaatikollisen vauva- ja pikkulapsi-iän vaatteita. Laatikosta löytyy toki hieman muutakin mm. tärkeimmät lelut, sairaalan papereita yms.

olen saastänyt molemmilta pojilta mummon tekemät ekat villapuvut, kotiintulovaatteet, ristiäisvaatteet, ensimmäiset yöppärit ja lisäksi jotain pientä ekstraa. Ja nää siis kaikki koko alle 60.

Meidän äiti oli säästänyt paljonkin meidän 70-luvun vaatteita, mutta kun ne sitten kaivettiin vintiltä esiin, niin osa oli homeessa, osa pinttyneen likaisia ja osasta ei lähtenyt "vintin haju" pesemälläkään pois. Osa oli ihan käyttökelpoisia, tosin silloin ei mitään bodeja ollut, vaan potkupukuja ja kietaisupaitoja vaan. Sellaista "retrofroteeta" ja lisäksi kun kolmella lapsella käytössä olleita, niin ei ne kauheen hyvässä kunnossa olleet. Itse aion säästää muutaman muiston enkä todellakaan vie niitä minnekään kylmään varastoon/vintille.

Yhteistyössä