Tyyli vaihtelee päivien mukaan.
Huono päivä: Vaaleanpunaiset yöhousut joissa lukee persauksessa Jorvin sairaala, venynyt liian suuri ja risa t- paita, villasukat ja päässä bandana- huivi. Jos pitää roskat viedä niin siihen päälle sit huppari. Käytössä myös pappa- keppi
Hyvä päivä (kuten esim. tänään): siniset farkut ja musta toppi, nilkkasukat ja vaaleanpunainen huppari. Ja tietenkin Thö Keppi
Bile- ilta: musta, mun mielestä sekavan oloinen toppi (peittää hyvin mun pläskit

), mustat suorat housut ja pitkä takki sekä CATin työkengät. Ja ehdottomasti Thö Keppi.
Yleensä vaatteet valitsen sen mukaan, että saan ne päälle vaivatta ja vääntäytymättä mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Niiden täytyy olla päällä mukavat, eikä niissä saa olla painavia tai puristavia saumoja. Kengät on aina nuo CATin työkengät. Tosin ne vaihtuu maihareihin kunhan sellaiset saan ostettua (suosituksen olen saanut teräskärkisiin kenkiin). Paidoista suosin helposti puettavia toppeja ja t- paitoja ja lisäksi huppareita joissa on isot taskut.
Olen lahjoittanut kaapistani verta itkien korkokenkäni ja hameeni eteenpäin seuraavalle sukupolvelle ja opetellut jo tällä iällä pukeutumaan kuin mummot. Tosin olen huomannut että tälläkin tyylillä saa miesten päät kääntymään.

ikää on se 35v
ps. selvennykseksi: pappa- keppi on yleisin kävelykeppi mitä vanhuksilla näkee, Thö Keppi on mustarunkoinen ja siinä on tosi hieno punainen marmorikuvioinen kahva