2 aikuista, 3 lasta
9v poika ja tytöt 7v ja 3v
Ruokalasku noin 300 ?/kk
1-2 lämmintä ateriaa kotona, peruskotirukaa itse tehtynä, tosi harvoin valmisruokaa tai eineksiä.
Pyykkiä pestään 2-3 kertaa viikossa, lakanapyykin sattuessa 4 kertaa.
Vaatteet laitetaan pesuun kun näkyviä tahroja tai muutaman päivän päällä olleena, alusvaatteet joka ilta.
Tiskikone päällä joka päivä tai joka toinen.
Imurointi ja vessojen pesu noin kerran viikossa, pölyt ja lattian pesu sillon kun huvittaa. Keittiön siivousta päivittäin, pöytien pyyhintää ym.
Ulkona ollaan joka päivä vähintään kerran pidempi jakso, yleensä hyötyliikuntaa, kävely kauppaan, postiin, kerhoon tms.
Aamulla itselläni herätys 7.20 ja 8:n menevät koululaiset samaan aikaan, aamupala, pukeminen ja kouluun, 9:n menevät lapset herätetään 8.20 jos ei itse herää aiemmin. Mies menee joka päivä 7:n. 3v:n kanssa olen kotona, teen töitä, leikin, käydään asioilla, syödään ja jos on herännyt aikaisin niin lapsi päiväunille noin 13-13.30. Koululaiset tulee samoihin aikoihin kotiin. Tehdään läksyjä, autan ja tarkistan. Mies tulee noin 16.00. Laitan miehelle ruoan tarpeen mukaan ja jos muuta haluaa syödä niin saa syödä. Ilta puuhaillaan omiamme, rakentamista ja pihan laittoa tällä hetkellä. Lapset napurien kaverien kanssa, pelaavat pleikkaa tms. tai lukevat. 20.00 iltapala ja sänkyihin lukemaan ja 21-21.30 sammuu valot ja alkavat nukkumaan. Miehen kanssa katellaan telkkaa ja sänkyihin siirrytään noin 22.30-23 kattoon telkkaa ja nukkumaan.