galluppia sukupuolesta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nelli

Vieras
Kun tuossa oli tuo ketju sukupuolten välisestä erosta vauvan s.sykkeessä, niin tuli mieleen että

-mitä kaikkia ennusmerkkejä tiiätte?

-mitkä teillä on pitäneet paikkaansa?

Omat vastaukset:
Pissaväristykset, kapea, pysty vatsa, hyvä iho yms, pystyviiva tarkoittavat poikaa ja meillä piti paikkansa.
Nyt ei oo mitään noista, saa nähdä tuleeko tyttö. Harmittaa kun ei päästä ultraan :( Mä tykkään tietää sukupuolen etukäteen.

Miten niin ette pääse ultraan? Miten pitkällä oot?
Mä en tiedä kumpi on tulossa, mutta jos noita merkkejä luettelis niin enemmän pystyvatsa kun leveä, väristyksiä ja aikas kovia potkuja...ja jaloissa kasvaa karvat kun mohikaanilla (jossain ketjussa joku sanoi, että merkki pojan odottamisesta).
Iho ei oo muuten huono, mutta kauhean kuiva ja sitä mulla on ollut aina...
Mitään himotuksia ei ole paitsi kaikki kylmä, kuten jääpalat yms.
Osaatkos tulkita kumpi tulossa?
Syke on vissiin siinä 130-160 välillä heilunut....

Näköjään erilaisia käytäntöjä...meidän kunnassa on kolme ultraa yhteensä, joista keskimmäinen on rakenneultra.
Jos tahdot sukupuolen tietää ja ei oo rahasta pulaa niin se joku 4d ultrahan on aika varma sen sukupuolenkin suhteen....siinä näkyy kaikki.
Ite taas tahdon säilyttää syntymän salaisuuden h-hetkeen asti. Ei kaikkea tartte tietää etukäteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
Kun tuossa oli tuo ketju sukupuolten välisestä erosta vauvan s.sykkeessä, niin tuli mieleen että

-mitä kaikkia ennusmerkkejä tiiätte?

-mitkä teillä on pitäneet paikkaansa?

Omat vastaukset:
Pissaväristykset, kapea, pysty vatsa, hyvä iho yms, pystyviiva tarkoittavat poikaa ja meillä piti paikkansa.
Nyt ei oo mitään noista, saa nähdä tuleeko tyttö. Harmittaa kun ei päästä ultraan :( Mä tykkään tietää sukupuolen etukäteen.

Mulla tuollasta oli tytöistä. Sykkeet toisella oli matalat, toisella korkeat. Mä en usko noihin juttuihin yhtään:)

Yhteistyössä