Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmm...millos täältä lähti seuraava lento sinne?Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Minulla on liha marinoitumassa yakiniku kastikkeessa. Liha on leikattu todella ohkaseksi suikaleiksi. Paistan ne oljyssa ruskeiksi ja haudutan hetken. Koristellaan chililla seka kevatsipulilla. Itse liha tarjoillaan pienen lehtisalaatin lehden paalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hmm...millos täältä lähti seuraava lento sinne?Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Minulla on liha marinoitumassa yakiniku kastikkeessa. Liha on leikattu todella ohkaseksi suikaleiksi. Paistan ne oljyssa ruskeiksi ja haudutan hetken. Koristellaan chililla seka kevatsipulilla. Itse liha tarjoillaan pienen lehtisalaatin lehden paalta.![]()
![]()
![]()
Taitaisin silti myöhästyä päivälliseltäAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:kylla tanne kerran paivassa paasee :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Taitaisin silti myöhästyä päivälliseltäAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:kylla tanne kerran paivassa paasee :wave:Mutta jotain indonesialaista taidan tänään kokkailla. Mut nyt kauppareissulle.