Geishakuulat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leena

Vieras
Sunnuntai ilta, istuin mieheni kanssa olohuoneen sohvalla...Televisiosta ei tullut juurikaan kiinnostavaa katsottavaa...joten mieleni askarteli omissa ajatuksissaan...näpräsin siinä samalla tiedostamattani mieheni paidan hihaa.

Huomenna olisi taas työ päivä, jotenkin jo sen ajatteleminenkin lannisti pyhän suloista toimettomuuta.Muutin asentoani ja nojasin mieheni lämpöiseen kylkeen...Tunsin hänestä huokuvan ominaishajun, miehisen ja vahvan.Hän kietoi käsivartensa ympärilleni ja kuin itsestään se hetken kuluttua hakeutui rinnalleni.

Ensin kevyesti puristellen ja painellen mieheni muokkasi runsasta rintaani, hän livautti kätensä paitani alle, käsi oli suloisen lämmin.Se etsi tiensä kovalle nännilleni paidan pimeydessä ja hyrisin kuin kehräävä kissa.Mieheni kääntyi puoleeni hymyillen, hän suuteli minua pitkään.Kieli kiersi huuliani, ikeniäni ja leikki oman kieleni kanssa...lämpenin, kuumenin ja lopulta tunsin kuinka jalkovälini kostui...Halusin häntä, halusin tuntea kovan kalun sisälläni, tahdoin saada hänet kokonaan...

Kun mieheni kapusi edelläni yläkertaan en malttanut olla puristelematta hänen kaunista takamustaan, pyöreät pakarat puristuivat farkkujen alla kättäni vasten ja hoputin miestäni, kun tämä seisahtui makuuhuoneen ovella uudestaan suutelemaan.

Riisuin kiireesti, paita jäi ylleni kun heittäydyin myltättyjen peittojen sekaan vuoteelle, näin suuren kohouman mieheni farkkujen etumuksessa ja vedin hänet päälleni.Miehen paino päälläni tuntui ihanalta, hänen parransänkensä raapi suloisesti kasvojani, kaulaani...Olin kuuma kuin kekäle, olin kiimassa kuin pahin narttukissa ja raavin mieheni selkää.

Kuulin kun vetoketju avattiin, tunsin kun mieheni muutti asentoaan, mutta kadotin itseni siihen autuuteen kun sain kullin sisääni.Se painui kerralla, yhdellä voimakkaalla työnnöllä pohjaan saakka, märän ja kuuman pilluni uumeniin.Sain niin paljon kovaa kyrpää, etten tiennyt miten päin milloinkin olimme...Lopulta, kun olin jo varma etten jaksaisi enempää mieheni laukesi sisääni...Kiedoin jalkani hänen ympärilleen ja nautin kuinka sykkivä kulli laski siemenensä syvälle sisääni.

Mieheni vetätytyi hitaasti pois päältäni, kuuma kalu lupsahti ulos, katsoin sitä...se oli tulipunainen ja siellä täällä näkyi valkoista limaa, kalu seisoi edelleen kovana.
En ehtinyt liikkua mihinkään, kun mieheni polvistui reisieni väliin, tunsin kuinka täynnä spermaa olin kun hän avasi jalkani, en tahtonut liikkua, halusin pitää joka ainoan pisaran sisälläni mahdollisimman pitkään.

Jotain kylmää alkoi painua pillun huuliani vasten, se tuntui kovalta, kiinteältä...se lämpeni pikkuhiljaa, kun mieheni pyöritteli sitä limassani ja spermassa jota valui sisältäni.Haukoin henkeäni kun se alkoi painumaan sisään...tunnistin sen vasta kun se mulskahti sisään ja tunsin uuden kylmän ja kovan esineen pillun huulilani vasten painuneena.

Geishakuulat! Mieheni oli jälleen penkonut yöpöytämme laatikoita, nauroin kun aloin pikkuhiljaa kokoamaan järkeni rippeitä.Pyöritin lantiotani innoissani mieheni ajatukselle ja puristin lihaksiani jotta sperma pysyisi sisälläni, mieheni painoi kuulat syvälle sormillaan ja veti kätensä sitten pois.Näin hänen nuolaisevan spermaisen sormensa nautinnolla.Mieheni katseli kuinka ynisin ja supistelin, jokaisella puristuksella sisältäni norui valkoista ainetta...

Tähän olisi jatkoakin...kiinnostaako ketään??????

Anna tulla vain lisää. On täällä ainakin yksi jolla myös farkkujen etumus pullottaa nyt ;) Kun vain tietäisin miten sen saisi laskeutumaan kun töissä olen.

Ajelulle, metsäteille...geishakuulat sisällä...aaah...jokainen kuoppa ja kivi tiessä sai kuulat tärähtelemään, kuin elämään.Suloinen pieni värinä kumisi sisälläni, tunsin kuinka märkä olin, suorastaan valuin siinä istuessani.Katselin miestäni, joka ajoi tarkoituksella kaikkiin epätasaisuuksiin ja seurasi minua sivusilmällä...

Ynähtelin ja painauduin tiiviimmin istuimeen, puristin oven ripaa ja hikosin...tahdoin lisää...aina vain lisää.Tie nousi ylös ja soratiehen muodostuneet pienet kuoppasarjat saivat minut pois tolaltani...en kestäisi enää kauaa.Työnsin käteni housujeni sisään ja painoin sormeni turvonneelle, kovalle klitorikselleni ja värähdin.Se oli kosketusherkkä ja vapisin hieroessani sitä, tahdoin haistaa sormiani...hapan ja kitkerä sperma lemahti voimakkaasti, en erottanut ominais hajuani ollenkaan.

Kiima tulvahti ylitseni kun saavutin ograsmin, se värjyi hetken ylläni ja vavisutti minua kauttaaltaan.Suljin silmäni...tahdoin viipyä sen pauloissa mahdollisimman pitkään...lopulta se hellitti.Auto oli pysähtynyt, katselin uteliaana ympäristöä...puita ja lisää puita, olimme korvessa.

Mieheni saattoi minut puiden varjoon, oli vaikeaa kävellä kaatuneiden puiden ylitse, mättäiden ja juurakoiden seassa...oliko tässä paikassa tasaista kohtaa ollenkaan? Kuulat tärähtelivät, oli pakko pysähtyä välillä vetämään henkeä...minua ahdisti, tahdoin ne pois sisältäni.Mieheni ei ollut anontaani kuulevinaankaan.

Hän painoi minut suurta mäntyä vasten, puristi minut siihen himoissaan.Hän avasi farkujeni vetoketjun, ja omansa...veti geishakuulat pois hitaasti mutta varmasti.Hän roikotti limasta valuvia kuulia silmiensä tasalla, ihastellen, huokaillen.Sinä olet aivan märkä, kiimassa...otan sinut tästä paikasta uudelleen...kyrpää sinulle pitää antaa...Sen enempää riisumatta hän survoi suuren kalunsa sisääni.

Kiedoin reiteni tiukasti mieheni lanteille ja puristin häntä hartioista.Kova ja limainen kulli upposi turvonneeseen pilluuni, spermaiseen taivaaseen...kuumaan kuin helvetti.Tärähtelin puun runkoa vasten jokaisen työnnön ruhjoessa minua.Metsä ympärillämme raikui huudoistani kun laukesin taas kerran, ejakuloin ja valuin pitkin mättäitä.Mieheni laukesi pian jälkeeni ja kohta valuin jälleen tuota valkeaa ainetta...

=)