M
"Minna"
Vieras
Hankin geishapallon, silikonisen. Valitsin sen pienimmän mutta sekin on oli aika iso, 3 millin levyinen.
Vaikka lantionpohjan lihakset toimii, en osaa käyttää geishapalloa. Ohjeista ei ole minulle mitään hyötyä. Pallo on liian iso, se on vaikea saada sisään. No, kyllä se sinne pulpahtaa, mutta aivan kuin kireän kuminauhan läpi.
Sitten kun se on siellä sisällä niin voin puristaa sitä ja sopii se siellä olemaankin.
Ja tuntuu ihan hyvältä.
Mutta pois ottaminen on todella vaikeaa. Taas täytyy pusertaa se ikään kuin tiukan kuminauhan läpi ulos. ja lopulta se pulpahtaa.
Onko tässä järkeä? Löystytänkö itseäni ennemminkin tuolla kuulalla?
Vaikka lantionpohjan lihakset toimii, en osaa käyttää geishapalloa. Ohjeista ei ole minulle mitään hyötyä. Pallo on liian iso, se on vaikea saada sisään. No, kyllä se sinne pulpahtaa, mutta aivan kuin kireän kuminauhan läpi.
Sitten kun se on siellä sisällä niin voin puristaa sitä ja sopii se siellä olemaankin.
Ja tuntuu ihan hyvältä.
Mutta pois ottaminen on todella vaikeaa. Taas täytyy pusertaa se ikään kuin tiukan kuminauhan läpi ulos. ja lopulta se pulpahtaa.
Onko tässä järkeä? Löystytänkö itseäni ennemminkin tuolla kuulalla?