S
Sagamyth
Vieras
Asiasta sen verran, että itse sairastuin rv 17 genitaalialueen herpekseen. Silloin istukkabiopsiasta oli kulunut n.2 viikkoa, jonka aikaa olin suunnattoman stressaantunut ja huolissani vauvan hyvinvoinnista (loppu hyvin, kaikki hyvin :vauva syntyi terveenä). Kuitenkaan ex-miehelläni ei ole todettu herpestä. On asian vakuuttaakseen käynyt lääkärin tutkimuksissakin ja olen nähnyt paperit. Yhteiselomme aikana mies ei kertaakaan saanut herpestä myöskään minulta.
Kuitenkin, olin väärässä olettamuksessa siitä, että herpes ei siis tartu oireettomana (koska ex-mieheni ei sitä minulta saanut ts. oli sille immuuni) ja eromme jälkeen minulla oli lyhyt suhde. Onnistuin tartuttamaan herpeksen erääseen mieheen viikossa (joo, kivittäkää vaan)
Kysymyksiä: A) MISTÄ herpes tuli minulle, jos sitä ei kerran ex-miehelläni ollut? Enkä ollut pettänyt.
B) Miten on mahdollista, että minusta herpes ei tarttunut exään, mutta uuteen tuttavuuteen tarttui heti?
Vain asiallisia vastauksia toivon, jos niitä ei tule, sivuutan ne.
Kuitenkin, olin väärässä olettamuksessa siitä, että herpes ei siis tartu oireettomana (koska ex-mieheni ei sitä minulta saanut ts. oli sille immuuni) ja eromme jälkeen minulla oli lyhyt suhde. Onnistuin tartuttamaan herpeksen erääseen mieheen viikossa (joo, kivittäkää vaan)
Kysymyksiä: A) MISTÄ herpes tuli minulle, jos sitä ei kerran ex-miehelläni ollut? Enkä ollut pettänyt.
B) Miten on mahdollista, että minusta herpes ei tarttunut exään, mutta uuteen tuttavuuteen tarttui heti?
Vain asiallisia vastauksia toivon, jos niitä ei tule, sivuutan ne.