Genitaalilävistyksen omistajat!!! Kokemuksia kaipaan =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miimiäinen

Vieras
Pliis, älköön kukaaan vaivautuko yököttelemään ja kauhistelemaan tänne :D

Haluisin tietää, sattuuko se kuinka paljon se lävistyksen teko? Tiiän, että on yksilöllistä, mutta verratkaa johonkin kipuun. Onko kipee kuin pitkään? Onko tullu jotain haittoja?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:49 Niskalaukaus Varmistus kirjoitti:
Mulla on clithood ja labia. On ollu monta erilaista genarilävistystä ja yhdenkään teko ei oo sattunut ylettömästi. Nopsaan paranevat kun oikein hoitaa ja jälkeenpäin ei oo ollut mitään ongelmia.

Toi clithood harkinnassa ;) Pelkään vaan ihan mielettömästi, että se laitto sattuu niin paljon, että kyyneleet valuu :whistle:

Mulla ollut pikkuhäppäreissä (ovat vaan melko runsaan kokoiset) renkaat 6 v., ja klitoriksenhupussa (horizont.) 4v. Molemmissa olleet reikien venytys, ja korut vaihdettu isompiin. Häpyhuulissa jo kolmesti.
Laitto kirpaisee äkäisen paarman piston verran. Minun mittapuuni mukaan melko vähän verrattuna vaikka korviksiin.
Ihan kivat jutut, etenkin klitorista stimuloiva barbelli. Ei haittaa rakastelussakaan, vaan päinvastoin. ;) B)

Minäkin nyt synnytyksen jälkeen olen haaveillut näistä "secret-läväreistä". :p Piakkoin aion ottaakin .
Clithood= klitoriksenhuppu. Vertical tarkoittaa pystysuoraan, ja horisont vaakasuoraan. Innerlabia= sisähäpyhuulet

Mulla ei oo ainakaan hangannu ees tiukoissa farkuissa. Sillon paranemisvaiheessa käytin löysempiä housuja ja hameita, mut sen jälkeen oon kulkenu ihan normikuteissa.
ja todellakin se clithood on aivan loistava. Kun se on oikein laitettu niin se stimuloi kivasti :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:49 Niskalaukaus Varmistus kirjoitti:
Mulla on clithood ja labia. On ollu monta erilaista genarilävistystä ja yhdenkään teko ei oo sattunut ylettömästi. Nopsaan paranevat kun oikein hoitaa ja jälkeenpäin ei oo ollut mitään ongelmia.

Aikeissa olen hankkia minäkin jonkun (tai useampia) korun tuonne pimpsan alueelle. Mitäs muuten siellä neuvolassa ovat näistä sanoneet??
Itselläni nännikorut pidin koko raskauden, mutta synnytykseen mennessä otin pois. :whistle:

mulla on huuli koru (joo ei kuulu tänne mutta)glidhood ja kaks muuta korua (en muista mitkä niitten nimet oli,sillä olen huono muistinen.on ne kuitenki genitaaleja:)
mulla ei sattunut kuin vähän paljon vähemmän kuin huulikorun otto.

Yhteistyössä