gesslein swing-fi kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on kyseiset Gessleinit, tämän vuoden mallia. Aika uuden karheat vielä, eli vaununa käytössä. Ollaan tykätty aivan hirveästi! Harkittiin myös Gessleinin halvempaa mallia mutta tässä oli paremmat värit. :p

Vaunut on mielettömän kevyet työntää ja yksi ratkaiseva tekijä ostopäätökselle oli pieni koko kasaantaitettuna. Menee paljon pienempään pakettiin kuin yleisemmät merkit.

Ainoa miinus on ollut tavarakori, mikä ei ole kovin iso mutta meillä hoitolaukku on ajanut sen asian, eli ei ole ollut ainakaan vielä tarvetta.

Värinä meillä on Hiirenkorva. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 11:34 JossuP kirjoitti:
Nostetaas tätä vähän...

Miten nämä kulkee maastossa?
'
Miksi ihmeessä vauvaa tarvii kuljettaa jossain maastossa ??? Eiköhän tiet ja kadut riitä ulkoiluun ja siellä kulkee kaikki vaunut ja rattaat, merkistä riippumatta, koska niissä on pyörät sitä varten.

En todellakaan ole nähnyt metsissä, suolla tai kallioilla vaunuja työnnettävän. Sehän on jo vauvalle vaarallista ja epämukavaa.

Gessleineistä en osaa sanoa mutta minä olen ainakin ulkoillut paljonkin maastossa vaunujen kanssa, siis metsäpoluilla, kallioilla ym. koska meillä on koira jota olen samalla ulkoiluttanut. Tosin kantoliinaa pidän siellä kätevämpänä kuin mitään vaunuja. =)

Meillä myöskin swing-fi tämän vuoden malli ja värinä tuo hiirenkorva. käytössä ovat olleet nyt 3,5kk ja kovasti on tykätty! kevyet työntää ja vauva viihtyy hereilläkin siellä kun näkee "maisemia"

Mahtuvat myös helposti autoon ja tämä olikin ostettaessa suurin kriteeri.

Tuo pieni tavaratila on ainoo miinus, välttämättömimmät tavarat kyllä sinne mahtuu mukaan.

Nyt vaan mietityttää kääntöaisa: on muutaman kerran päästynyt irti lukituksesta kun vaunuja nostaa... kyselin juuri myyjäliikkeestä että mitäs sen kanssa vois tehdä!!

Osaisko kukaan linkittää?Millanen on hiirenkorva?
Aattelin vaa että onkohan samanlaiset ku näin yhes lastentarvikeliikkeessä?Gessleinin kolmipyöräset harmaat, jossa vaaleenpunasta.
AIVAN SYÖTÄVÄN IHANAT!

Yhteistyössä