Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisäämme kaverini kanssa vauhtia ja laskemme molemmat spermamme sisääsi. Toiset kaverit vieressä pitävät sinut pystyssä ja siirtyvät paikoillemme. Olet pitänyt heidän kalunsa pystyssä, joten he vuorostaan siirtyvät kaluineen sisääsi. Tajuntasi ei tunne olevan aivan kohdallaan, mutta kiimasi on kuitenkin niin kova, että haluat lisää pilluusi. Meidän spermamme valuvat reisiäsi pitkin ja kova litinä kuuluu poikien naidessa sinua nuoruuden innolla...

Kiimani sumentaa tajuntani enkä tunne edes kipua vaikka minua naidaan taas molempiin reikiin.... Hameeni on sotkeutunut teidän spermoistanne....Kun lopulta muutkin kaverit ovat saaneet tyydytyksen niin laitatte kalunne housuihinne ja minä etsin stringejäni , mutta en löydä koska ne sinun taskussasi... Pyyhin hameni helmaan suurimmat reisiltäni ja päätämme lähteä autollesi . Olen autossasi pelkässä hameessa ja istun viereesi etupenkille...

Suutelen sinua vieressäni ja kysyn minne ajetaan. Olet aika uupuneen oloinen, mutta kuitenkin iloinen. Nojaat olkapäähäni ja laitat silmäsi kiinni. Itse huomaan sen vaikuttavan haluttavasti, enkä voi pitää kättäni paikoillaan, vaan laitan sen hameesi alle paljaalle pillullesi...

Tuota ihanaa näkyä eivät kaverini voi vastustaa ja käsien lukumäärä alapäässäsi kasvaa. Kaikki reikäsi ovat vielä märkinä edellisestä naimisesta, joten useampia sormia työntyy sisääsi. Uikutat hiljaa ja nautit. Itse siirrän käteni rinnoillesi ja saan ihanat nännisi kovettumaan...

Sormia tuntuu joksa paikassa.... samalla kun ajat avaat sepaluksesi ja kaivat kalusi esille....Muut kaverit sormeilevat minua ja samalla runkkaavat itseään. Riisutte minulta hameenkin pois päältä, olen aivan alastromana autossanne.

Ajamisesta ei nyt tule mitään! Auto sivutielle ja kaverit ulos. Otat kaluni suuhusi ja imet sitä kiihkossa. Kaverini ovat auton ovella ja yksi kerrallaan ottavat sinut takaapäin. Lopetat leikin kaluni kanssa ja nautit vain panosta. Yksi kerrallaan tyhjentää lastinsa sinuun. Saat useita orgasmeja, mutta minun vuoroni on vasta tulossa. Siirrän penkkiä taaksepäin ja tulet hajareisin syliini istumaan...

Kömmin syliisi hajareisin ja suorastaan valun spermoja , joten luiskahdat sisääni kuin itsestään... Sumeasti tunnen miten eri kokoiset ja muotoiset kalut tehneet hyvää sisässäni.
Laitoin juuri varoiksi Ob:n sisääni.....ps ajoin siisteys syistä eilen illalla itseni aivan posliiniksi.

Hieman pistelee...
Hmm teltta majoitus, siitä aikaa kun viimeeksi teltassa yöpynyt ! Oletko yksin telttailemassa vai asuuko joku muukin samassa? Taidan olla hieman äänekäs jos tulisin sinun kanssa..... naapurit voisivat kuulla kun laukean.

Asun yksin, kun ajelenkin yksin. Tosin makuupusseja ja telttapatjoja löytyy kaksinkappalein. Minä luulen, että siellä on senverran huutoa läpi yön, ettei sinun huutosi siellä paljon erotu. Ja et kai sinä heti mulle antas !!!

Enpä tietenkään... (heti), mut jos kemiat kohtaa!!Muistanpa tuossa erottuani , miten lähdin miehen matkaan hänen asunnolleen ja kun sovimme että vain nukutaan niin aamu yöllä en saanut pidettyä sormia erossa tajutessani hänen "nukkuvan " siinä vieressä kalu kovana.

Minulla on aina toinen kypärä mukana sitä varten, että kohtaan henkilön, joka tulee kysymään kyytiä. Se, että et ole ollut koskaan moottoripyörän kyydissä, ei haittaa mitään. Ihastut varmasti !!!

No tuohan on kysymättäkin selvä asia, että pikku vihje, niin paikalla ollaan. Huomenna on minulla vapaapäivä, joten kyllä käy ! Suihkun kanssa saatan olla vähän kömpelö. Se voi eksyä vähän alemmaksi siitä vatsasta!!!

Saanko kysyä sinulta erästä asiaa, kun olin viikonloppuna siskon mökillä taas. Saunoimme tapamme mukaan yhdessä , myös hänen mies osallistui , niin en havainnut mitään elämää. Toisin kuin entisellä miehelläni , jolla lähes poikkeuksetta puolikovana. Miten sinä reagoit kun naisia polvet koukussa lauteilla ?

Täytyy myöntää, että minulla on aika vähän kokemusta saunomisesta usean naisen kanssa, mutta olen aika varma, että oudossa naisseurassa kalu kyllä kovenis. Tutussa seurassa ei asiaa edes ajattele, jolloin tuskin tapahtuu mitään kovenemista.

Ihme vedättäjä tämä 38lady.... GW, tuskinpa ikinä tulet tapaamaan tuota naista (lady?).
Ehkä parempi niin. Eipähän tarvitse pettyä.
Miksi muuten GoldWing..auto kahdella pyörällä ilman kattoa..?