Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kovin usein, ei mitään kantapaikkaa. Mielelläni tanssin , tyttöporukassa usein miten. Harvoin elokuvissa, yleensä vuokraan filmejä.
Kyselit rusketuksesta , siskoni mökillä ihanaa maata auringossa , he vannoutuneita naturisteja.

Kuka sinut on opettanut tanssimaan? Vai itseoppinut ??? Sinähän oot ehtinyt kiertää Suomea ristiin rastiin ku itä ja pohjoinen on nähty lomalla ! Käytkö Hietasaaressa vai jossain ravintolassa tanssimassa ?

Kadonnut?? Täällähän minä , mutta sinulla ei tunnu olevan aikaa vastailla tai oikeastaan keskustella . Ainoastaan kysymyksillä pommitat , mistähän aiheesta olisit kiinnostunut?

Tämä minun työ on sellainen, että on noin 45 min pakko olla pois koneelta ja sitte taas vartin tässä. Se, että kyselen, meinaa halua saada selville millainen ihminen olet ! Eikö sitä sillä tavalla yleensä tutustuta. Ihan suoraa kun ei kaikkia intiimejä asioitakaan tässä foorumissa viiti kysyä!

Jäin illalla miettii sitä sun keittiönpöytää ja ajatus moisesta oli tosi kiihottava ! Pidätkö suuseksistä ? Siinä pöydällä olis ihana nuolla sut orgasmiin !!!

Kiva jos sinäkin nauttisit siinä asennossa, olen ymmärtänyt että mies voi nähdä naisen "kokonaan" siinä.....
Pidän suuseksistä sekä ottavana että antavana.
ps laitoin ne pökät jalkaan sun vuoksi tänään....

Onko sinulla paljon miehiä työkavereina? Eivät mahtas pysyä housuissaan, jos tietäisivät !!! Taitaa ne sun paikat kipeytyä liian vähästä käytöstä??? Tiedäthän, että nahka kuin nahka parkkiintuu kovasta kulutuksesta! Pitäisi päästä hieromaan sinua hellästi, niin näkis miten hyvät voitelut sinusta pääsee !!!

On molenpia jonkin verran. Juu tuo varmasti totta kun harvoin niin sitten kipeytyy... tosin hänellä ei kovin paksu mutta aika pitkä joten osuu kohdun suulle tietyissä asennoissa...
Olen aika märkää tyyppiä, etenkin tähän aikaan kk...hehmuistui mieleen kun eräs mies käsin niin ruiskasin häntä kasvoille.....

Sullako on kysy siihen ? Oispa ihana kohdata joskus sinunlainen nainen, joka saa näkyvän ja tuntuvan ejakulaation! Himot senku vaan yltyy sua kohtaan. Miten me alotettas, kun eka kerran tavattas? Mitä haluaisit ???

Hitaasti edeten, vaikkapa isommassa porukassa tai laivamatkalla toisen parin mukana samassa hytissä , ettei voitaisi suinpäin. Istuisimme iltaa ja olisin muka väsy.. tulisin viereesi pötkölle, pää saylissäsi kasvot vatsaasi vasten....

Kuullostaa hyvältä ! Kiireellä menee moni asia pilalle! Milloin viimeksi olet ollut laivaristeilyllä ja missä??? Mulla on muuten tällähetkellä aika iso vatsa mihin nojata !!!

Taitaa olla yli vuosi aikaa , Helsingistä.
Muu seurue ainoastaan sinulle tuttua, eli olen hieman arka.....Tunnen miten poskeani vasten housuissasi viellä rauhallinen...Ei kai tässä maatessani vain näy hameeni alle?

Pelkkä tieto siitä, että siellä odottaa kuuma ja kostea ihanuus, saa vereni kuohumaan ja pakkautumaan tiettyy paikkaan housujen vetoketjun lähelle. Vetoketju onkin kohta tosi tiukalla... Kohotan vähän itseäni, jotta näen paljaat jalkasi...