Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla hiukset sekaisin ja hieman spermaasikin siellä. Istut vieressäni ja katselemme juttelemme heidän kanssaan . Onneksi olemme suurimman himon laukaisseet joten voimme olla rauhassa .... Huomaan miten tuttusi käsi varovasti vaeltaa ystävänsä reidellä.

Tuntuu siltä, että himot alkavat hyrräämään muillakin! Onkohan meidän aika mennä paukulle vai tekeekö mielesi seurata, miten tilanne kehittyy ??? Poskesi näyttävät hehkuvan, joten oletan sinun kaipaavan vielä lisää...

Jäädään vain emme kait häiritse? Tuttusi käsi pikkuhousujen sisällä ja voimme kuulla litinää. Sinä katsot minä häveliäisyys syistä en suoraan katso . Kuiskaat kiihoittaako minua tilanne johon vastaan että tottakai... Havaitset miten peittoni alla käteni liikkuu ...

Huomaan, että me molemmat olemme nauliutuneet tuohon toisten touhuun. Siirryn vähän parempaan asentoon viereesi ja siirrän käteni peiton alle. Sinun kätesi on jo saanut pillusi tosi märäksi, joten annan sinun rauhassa hieroa itseäsi. Pillustasi kuuluu myös ihana litinä, joten siirrän käteni toiselle reijälle. Kostutan sormeani takaapäin pillussasi ja siirrän sen pyllynreijän suulle, mutta sivelen sitä ulkopuolelta. Värähdät ja huokaat...

Näky ja sormessani sykkyvä reikä saa kaluni kovettumaan uudelleen! Vedän peittoa hieman sepalukseni peitoksi ja katselen näkymää. Kaveriltani on alkoholi vienyt estot kokonaan, joten he eivät enää huomaa meitä ollenkaan. Hän riisuu kaverinsa pikkuhousut pois...

Kiva Ellu ku otit osaa tähän. Näinhän se juuri on. Olisin toivonut jo aiemmin kommentteja meidän viestittelyyn, mutta ilmeisesti se näytti siltä, ettei siihen voi puuttua. Luitko koko jutun ? Mitä tuntoja se herätti sinussa ??? Toisetkin voivat ottaa kantaa !!!

Tunnet sormissasi, miten hieron hiljaa itseäni.... Katson heihin päin ja huomaan miten kaverisi riisuu hameen alta pikkuhousut pois . Olet vetänyt peittoa itsesi päälle ja samalla paljaat reiteni näkyvät .....

Kaverini ystävätär ei vastustele yhtään, vaan haluaa jo saada jotain parempaa. Huomaan katseesi kiinnittyneen tuohon toimintaan, mutta sormiesi tahti tuntuu kiihtyvän. Siirrän kaksi sormea sisääsi ihanaan märkään pilluusi ja syvä huokaus kuuluu huuliesi välistä...

Hän levittää reisiään lisää, samalla käsi hamuaa kaverisi sepalusta ja avaa vetoketjua. Kuyiskaaqn sinulle tämä tuntuu eroottiselta , levitän reiteni jotta saat sormesi sisääni...

Ihana pillusi vastaa työntööni ja litinä kuuluu molemmilta sängyiltä. Kaverini sepalus aukeaa ja ystävätär saa käsiinsä kovana seisovan paksun kalun. Molemmat ovat jo malttamattomina riisumassa toisiaan. Katseesi nauliituu tuohon pariin...

Havaitsen kaverisi kalun ystävättärensä kädessä , hän kiihkeästi liikuttaa esinahkaa edes takaisin samalla kun mies riisuu häntä lisää. Sinä hyväilet minua samalla ja tunnet mitenb kiihoittunut olen, katsomme nauttien heitä...

En kestä enää odottaa, vaan nousen ylös vuoteelta, riisun housuni ja tulen takaisin sänkyyn taaksesi. Ihana pyllysi työntyy itseäni vasten ja kova kaluni haluaa sisään. En jaksa odottaa vaan työnnän sen kuumaan pilluusi...

Istun sylissäsi hajareisin kasvoi pariskuntaa vastaan, meillä ei ole peittoa enäänpäällämme , minulla ainoastaan ne halkoi housut jalassa. Samalla näemme miten he ovat riisuutuneet täysin alastomiksi, mies makaa vuoteella puoli istuvassa asennossa kalu pystyssä ja nainen hyväilee sitä samalla kun miehen sormet pillussa....

Sinun ihana pillusi tuntuu imevän minut sisääsi ja tunne on mieletön. Puren hammasta, jotten tulisi heti. Hieron sormellani klitoristasi ja saa sinut voihkimaan. Viereisen vuoteen nainen siirtyy miehen päälle ja näemme kuinka kalu oppoaa märkään pilluun ja nainen aloittaa hitaan ratsastuksen. Huomaan kuikna lumoutuneena katselet heitä...

Tilanne meistä kaikista kiihoittava, kaverisi kysyy sinulta tuntuuko hyvältä naida minua ? Sanot että olemme jo tyydyttäneet toisemme kerran. Samalla katson nauliinutneena hänen paksua kaluaan , sinulla toki todella hyvän tuntuinen juuri sopivan kokoinen ja pituinen , mutta hänellä erikoisen paksu , ei kuitenkaan mitenkään pitkä. Nainen tosi hoikka siro, ajattelen mitenköhän se sopii sinne?

Haluan nauttia pitkään tästä aktista, jos sinulta on tulossa niin laske sisään , hetken kuluttua kun saat uuden erektion niin kestät pidempään.... Kaverisi saattaa nähdä meidän aktin ja tietysti tässä asennossa myös minun pilluni , hän kommentoi minun halkoi housujani ette ne ei peitä juuri mitään...

Noin ihanaa pillua voi kyllä näyttää kenelle vaan, ajattelen, kun kaverini katselee sitä ihaillen. Hiljennän vähän tahtia, koska haluan sinun saavan ensin. Siirrän toisen käteni rinnoillesi ja saan nännisi solmieni väliin. Viereinen pari lisää tahtia ja nainen näyttää olevan jo lähellä orgasmia. Tämä näky tuntuu kiihottavan myös sinua lisää...

Akti tuntuu nautinnolliselta, kalusi osuu aina välillä G_pisteeseeni. Huomaamme miten nainen on lähellä huippua , hengitys kiihtyy ja häneltä pääsee nautinnon ääntelyjä. Tästä lisää kiihoittuneena minun orgasmi lähestyyja liikutan lantiotani kiihkeästi kalusi päällä, samassa minulta tulee ja ejukuloin voimakkaasti kastellen reitesi sekä vuoteen allamme...Kaverisi näkee tämän ja kate nauliintuureisieni väliin....