Golden Capin Talviomena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Möhkö

Vieras
Siis onks tossa resepti muuttunut? Vai onko toi joku uusi siideri? Mä olen mukamas joka joulu ostanut tuon nimistä siideriä Golden Capilta ja sen on ollut niiiiiin hyvää. Mut toi on ihan kamalaa. En tykännyt yhtään. Eli siis onko mun siiderissä jotain vikaa vai muistanko nimen väärin vai onko ne prkleet menneet muuttamaan mun lempparin reseptiä?

Ostin tässä männä viikolla kaupasta Upciderin Jouluomenaa ja se se vasta karmaiseva kokemus olikin. Ja nyt kun löysin tota, niin olin ihan onnessani. Pah.

Alkuperäinen kirjoittaja Möhkö:
Siis onks tossa resepti muuttunut? Vai onko toi joku uusi siideri? Mä olen mukamas joka joulu ostanut tuon nimistä siideriä Golden Capilta ja sen on ollut niiiiiin hyvää. Mut toi on ihan kamalaa. En tykännyt yhtään. Eli siis onko mun siiderissä jotain vikaa vai muistanko nimen väärin vai onko ne prkleet menneet muuttamaan mun lempparin reseptiä?

Ostin tässä männä viikolla kaupasta Upciderin Jouluomenaa ja se se vasta karmaiseva kokemus olikin. Ja nyt kun löysin tota, niin olin ihan onnessani. Pah.

Minustakaan se ei ihan niin jouluisen makuista ollut. Pitää melkein meilata asiakaspalveluun. Tai sitten sitä on vaan tullut vanhaksi

No kun siis munkin lempparia on tuo Talviomena. Tai on ainakin oli. Mut toi minkä juuri avasin, ei ole yhtään niin hyvää kuin viime jouluna. Aivan niin kuin siitä olisi puolet sokerista jäänyt pois.. kun siis mun mielestä Talviomena on ollut enemmän makeaa kuin kuivaa, mutta nyt toi on kyllä ehdottomasti ainaski puolikuivaa siideriä.

Ja siis mä kyllä yleensä tykkään nimen omaan kuivista siidereistä, mutta Talviomenan pitää olla enemmän makeaa kuin tuo, mikä nyt avasin.

Sori kun mä tämän vielä kerran nostan.. mut siis eikö kukaan muu ole maistanut tänä vuonna tuota Talviomenaa, että onko se muuttunut vai onko mun pullossa vikaa?

Tai siis tokihan kaappijuoppo :)

Yhteistyössä