Golfista tietäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli mun mies on nyt innostunut golfaamaan, kaverin siivellä on päässyt pelailemaan.
Musta on kiva kun se on niin innostunut ja aattelinkin että kun miehellä synttärit lokakuussa, niin olisi kiva ostaa jotain että pääsisi harrastuksen alkuun.
Mutta Green cardia ei kai voi suorittaa talvella ( vai onko olemassa pk-seudulla jotain sisäpelipaikkoja?) ja musta olisi tyhmää vaan luvata kurssi sitten kevääksi.
Onko jotain muuta, mitä voisi aloittelevalle ostaa, jotain mitä oikeasti tarvii? Mutta sellaista että en tarvii itse miestä paikalle?

Kiitos, jos joku osaa auttaa. Itse en tiiä aiheesta mitään, eikä oikein auennut netistäkään mitään järkevää. Olisi vaan kiva kerrankin ostaa jotain oikeasti mieleistä lahjaksi.

Vw_golf2a_v_sst.jpg

Kurssia kyllä ehdottaisin, voithan tehdä siiitä jonkun hienon "lahjakortin". Mailoja sun muita ei kannata lähteä sokkona ostamaan. Osta kunnon golfvaate urheiluliikkeestä tai golfaiheisia kirjoja. Tai sitten noihin pk-seudulla toimiviin harjoitushalleihin lahjakorttia, niin voi mies treenata talven mittaan lyöntiä ja sitten keväällä onkin jo valmis viheriöille :-)

Jotkut pelaavat talvellakin, appiukon ikkunan takana oli harjoittelupaikka, kun vielä asuivat pääkaupunkiseudulla. Ota yhteyttä noihin golfpaikkojen pitäjiin ja kysele milloin ja missä olisi kursseja tarjolla. Mitään erityisharrastuvälineitä en lähtisi ostelemaan, koska niiden kanssa menee usein metsään.

Yhteistyössä