grand basset griffon vendéen, Muilla kyseistä koirarotua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narikka83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

narikka83

Aktiivinen jäsen
17.12.2008
5 802
3
38
Meilel ois muuttamassa Bassetti uros, ikää 6kk. ollu lapsiperheessä,sisäsiiti yms Kiinnostaa muitten kokemukset KO rodusta :)

kokkeilhaan tietenki mettäänki koiraa, aijaako jänistä vai ei. tuurilansa ovat

Miehen siskolla on semmonen, enpä oo moista luupäätä ennen nähnyt! :D Kovapäinen, voimakas, ja pitää myös melkosta meteliä. Mä en kestäis hetkeäkään. Mutta mä olen siis nähnyt vain tämän yhden yksilön, en tiedä onko rotunsa tyypillinen edustaja.

Meidän poitsu on yhden ihmisen koira, tottelee vain isäntää. Muiden komennot eivät saa huomiota.

Rotu on ystävällinen ja kiltti, mutta myös jääräpäinen ja kuulee vain jos itseä huvittaa (ja taatusti haisevin jonka tiedän). Ulkoillessa kaikki kiinnostaa, esimerkiksi jänikset, ketut, kissat jne. Oikein hyviä jäljestäjiä ja liikkuvat metsässä tosi mielellään.

Ei muuta kuin onnea vaan kaverin kanssa :)

Meidän poitsu on yhden ihmisen koira, tottelee vain isäntää. Muiden komennot eivät saa huomiota.

Rotu on ystävällinen ja kiltti, mutta myös jääräpäinen ja kuulee vain jos itseä huvittaa (ja taatusti haisevin jonka tiedän). Ulkoillessa kaikki kiinnostaa, esimerkiksi jänikset, ketut, kissat jne. Oikein hyviä jäljestäjiä ja liikkuvat metsässä tosi mielellään.

koiruus tullee meile etelästä.

saapi nähä ku mie tahtoo mettässä käyttää ja mie mene sen kans sitte alkuun "toko" porukkaan. noh.. sempä näkkee :D tykkää lapsista ja on sisäsiisti.

Meillä myös 4v grandiuros ja kuvauksesi sopii täydellisesti :)

• Tykkää
Reactions: narikka83

Yhteistyössä