Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehen siskolla on semmonen, enpä oo moista luupäätä ennen nähnyt!Kovapäinen, voimakas, ja pitää myös melkosta meteliä. Mä en kestäis hetkeäkään. Mutta mä olen siis nähnyt vain tämän yhden yksilön, en tiedä onko rotunsa tyypillinen edustaja.
Meidän poitsu on yhden ihmisen koira, tottelee vain isäntää. Muiden komennot eivät saa huomiota.
Rotu on ystävällinen ja kiltti, mutta myös jääräpäinen ja kuulee vain jos itseä huvittaa (ja taatusti haisevin jonka tiedän). Ulkoillessa kaikki kiinnostaa, esimerkiksi jänikset, ketut, kissat jne. Oikein hyviä jäljestäjiä ja liikkuvat metsässä tosi mielellään.
Ei muuta kuin onnea vaan kaverin kanssa![]()
Meidän poitsu on yhden ihmisen koira, tottelee vain isäntää. Muiden komennot eivät saa huomiota.
Rotu on ystävällinen ja kiltti, mutta myös jääräpäinen ja kuulee vain jos itseä huvittaa (ja taatusti haisevin jonka tiedän). Ulkoillessa kaikki kiinnostaa, esimerkiksi jänikset, ketut, kissat jne. Oikein hyviä jäljestäjiä ja liikkuvat metsässä tosi mielellään.
Ei muuta kuin onnea vaan kaverin kanssa![]()
Saako kysyä kenen kasvatteja koira on? Meidän grandi on Minskuhoff'sin tämän kevään pentuja.
muista opettaa porovapaaksi, ei kuulemma poroja ajavat koirat elä kovin vanhoiksi teidän seudulla...
Onko teidän koira samasta pentueesta kuin meidän?S-pentu meillä.
Meillä on 24.3.2011 syntynyt poika.
Mahdottoman hauska tapaus, mutta aika omapäinen ja vaatii omistajaltaan paljon huumorintajua![]()
Meillä Minskuhoffista nyt 4 v. Veljekset . Sen mahtavampaa parivaljakkoa ei löydy. Ihmisrakas, laosirakas, kissarakas.sama...