S
Suzyanne
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Hyytis, mikä sun horoskooppi on?
Olisko kaksonen? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Hyytis, mikä sun horoskooppi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Hyytis, mikä sun horoskooppi on?
Olisko kaksonen? =)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Hyytis, mikä sun horoskooppi on?
Olisko kaksonen? =)
Tai kalat? ( vahva arvaus- tunnistan itseni )
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:mie oon kaksonen horoskoopissa...Jokapaikan-höylä,aina äänessä...
Alkuperäinen kirjoittaja oodiz:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja oodiz:Alkuperäinen kirjoittaja ira:Mun sisarukset pitää mua kovana ja varmaan jollain tapaa kylmänä tyyppinä. Ne ei ikinä uskois, et mä käyn terapiassaja mäkään en sitä osaa heille kertoo, ehkä mä ajattelen et se on mun asia. Ne aina puhuu, et vaik tulis mitä, ni yks on varmaa: mä pärjään. Mutta löydän itestäni paljon samaa ton sun pohdinnan kanssa: "..kaikista heikoimmalla mielenterveydellä varustettu tyyppi."
Mä vaan oon oppinu ajattelee niin, et mä pärjään. Pakkohan mun on.![]()
Mut on se aika inhottavaakin kun kaikki pitää niin vahvana ym niin tulee sellainen olo et ei saa ikinä 'murtua', pitäs olla aina se joka kestää ja johon muut voi tukeutua...sitä rupee sitten ite pitämään kaiken paskan sisällään ja peittelemään heikkouksiaan.
Sehän minun ongelma on ollu vuosia, sillä erotuksella, etten vaan yksinkertasesti tajunnu esim sitä että avioliitossa mies ei ole joku hemmetin valtias joka saa vaimolle tehä mitä vaan. Ja sitte kuitenki samaan aikaan keräsin kavereita ympärille joita ukot hakkas ja lohutin niitä ja pidin palopuheita kuinka ei saa lyyä ym. Mut ite en tajunnu ees että hemmetti mulla on sama, ellei pahempiki tilanne.
Vielä nykyäänki mie otan herkästi auttajan roolin ja painan villasella omat ongelmat. Ja se on iso miinus minun persoonassa, että olen liian halukas auttaan muita ennen ko itteäni. Sitte sitä kasana tuhkaa miettii että mitä jos ois taas hoksannu ajoissa omatki olot eikä vain keskittyny muihin... Mut kai sitä joskus oppii.
Nii'i... Mussa tuntuu olevan paljon samaa.
Tuo on hyvä asia, että pystyy ajattelemaan ja arvioimaan käytöstään ja tekemisiään noin, ettei vain paina menemään samaa kaavaa vuodesta toiseen. Esim. jos sulla on taipumus yrittää auttaa ihmisiä omalla kustannuksella, olet tajunnut asian ja korjannut käyttäytymistäsi etkä vaikka ottanut aina uuden autettavan ja 'pelastettavan' juopponistiretkun jälkeen uutta samanmoista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Kyl oot hyytis vahva immeinen :hug: ,mie oon se meijän suvun musta lammas varmaan :ashamed: ,kaks isosiskoa on niin tekopyhiä jotenkin,valitettavasti...
Hammasta purren ja piätä seinään takoen etiäpäin ja mie oon kaksonen horoskoopissa...Jokapaikan-höylä,aina äänessä...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Kyl oot hyytis vahva immeinen :hug: ,mie oon se meijän suvun musta lammas varmaan :ashamed: ,kaks isosiskoa on niin tekopyhiä jotenkin,valitettavasti...
Hammasta purren ja piätä seinään takoen etiäpäin ja mie oon kaksonen horoskoopissa...Jokapaikan-höylä,aina äänessä...
Mut mieti, sie oot luultavasti teistä se miellyttävin tyyppi.Ja eikö ois kiva tietää mitä ne sinusta ajattelee
Mie harmi vaan olen saanu sen kuulla mitä minusta sisarukset ajattelee... :xmas: