Greenpeacen Sini Saarela on pitänyt tuparit Pietarin asunnossaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuparit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei palstapersu, harmittaako sinua, kun et voi yrittää (huom! yrittää) hämätä meitä kanssapalstalaisia käyttämällä väliin "vieras"-nikkiä? Oletko kenties menettänyt yöunesi, miten voisit mahdollisimman monilla nikeillä kirjoitella tuubaasi ja esittää muka aina eri henkilöä?
 
Sehän voisi siellä sisällä alkaa järjestelemään venäläisten vankien ihmisoikeuskysymyksiä, kun todennäköisesti olisi aikaa. Silloin voisimme huokaista helpotuksesta ja todeta, että sinityttömme ei nyt vähään aikaan pääse kiipeilemään ja työllistämään poliisia, pelastuslaitosta, toimittajia ja tuomareita.
 
toivottavasti syöt kaalisoppaa 15v,kun olet kasvissyöjä.varmaan olet seuraava ympäristöministeri suomessa. terroristit pääsee vähällä,mutta nakkivaras saa kovan tuomion.t.taisto pekkarinen rovaniemeltä
 

Yhteistyössä