Greta Thunberg kiihdyttää ilmastonmuutosta lentämällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on kumma miten nämä vihreät ja muut ilmastonsuojelijat juurikin harrastavat lentomatkustelua kaikkein eniten.
Ihan tuttavapiirissäkin havaittua.
Kun luulisi ihan päin vastoin.
Mä en ole lentänyt mihinkään moneen vuoteen mutta enpä mainosta itseäni minään ilmastoihmisenä ollenkaan. Hiilijalanjälkeni on tosi pieni vaikka elän sinänsä normaalisti.
Ehkäpä aktivistienkin kannattaisi vähän jo rajoittaa lentelyä ja hoitaa teamsinä yhteydenpitoa.
Luonto kiittäisi.

Se on kumma miten nämä vihreät ja muut ilmastonsuojelijat juurikin harrastavat lentomatkustelua kaikkein eniten.
Ihan tuttavapiirissäkin havaittua.
Kun luulisi ihan päin vastoin.
Mä en ole lentänyt mihinkään moneen vuoteen mutta enpä mainosta itseäni minään ilmastoihmisenä ollenkaan. Hiilijalanjälkeni on tosi pieni vaikka elän sinänsä normaalisti.
Ehkäpä aktivistienkin kannattaisi vähän jo rajoittaa lentelyä ja hoitaa teamsinä yhteydenpitoa.
Luonto kiittäisi.
👍

Ja ap kiihdyttää omaan mieletään ja verenpainettaan joka hemmetin asiasta
Niin tekee. Olisi jo suotavaa, että hän hieman profiloisi persoonaansa.
Ikä, sukupuoli, missä päin Suomea asuu, poliittinen kanta, onko kirjautunut vai harmaa.
Kävin asioilla. Ostoskeskuksen käytävillä kuului kovaäänisestä sitruunapullavan mainos. Naisääni kuvaili viekottelevasti uutuuspullan makoisuutta.
Eilen median pääuutinen oli suomalaisten ylipaino. Olen vahvasti sitä mieltä, että suurin syy ongelmaan on leipurien jatkuva kuumeinen työ pitää asiakkaat pullatiskikoukussa. Hetken hurma tajuntaa räjäyttävän pullan viettelyksessä näkyy liikakiloina kokovartalopeilissä.
Luin Liz Hurleyn vinkit miten pysyä nuorekkaana. Niin minäkin elän.
Yleisövessassa huomasin, että kännykkä ja älykello jäivät kotiin.
Ehkä lähden uudestaan tihkusateeseen. Tarkistan ensin yhden jutun netistä.
Jos olisin Greta Thunberg, näyttäisin Israelille jaTrumpille närhen munat. Elukoita kaikki tyynni. Hävettäisi olla Israelin kansalainen.
Youtube Good Morning Britain-videossa vaaleatukkainen naislääkäri kertoo kokemuksistaan kirurgina Gazassa.
Nainen on ruudussa totinen ja vaivaantuneen oloinen. Tyyni kuten lääkärin ollakin pitää.

Yhteistyössä