V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No sillä on peli päällä vissiin, jos suinkin töissä pääsee koneelle :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoinen pelaa,,![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoinen pelaa,,![]()
Ei satu linjoilla oleen tällä hetkellä?Ulkomaalaiset on tylsiä, etenkin puolalaiset ei ymmärrä oikein kunnolla. :/
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoinen pelaa,,![]()
Ei satu linjoilla oleen tällä hetkellä?Ulkomaalaiset on tylsiä, etenkin puolalaiset ei ymmärrä oikein kunnolla. :/
![]()
Ei ole, minä valtasin koneen ja on muutenkin nykyään keskittynyt tuohon WOW:n peluuseen taas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoinen pelaa,,![]()
![]()
Ei ole, minä valtasin koneen ja on muutenkin nykyään keskittynyt tuohon WOW:n peluuseen taas.![]()
EIIIIIIIIIIIII! WoW... ;/ Synti ja häpeä ja kk-maksut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Esikoinen pelaa,,![]()
![]()
EIIIIIIIIIIIII! WoW... ;/ Synti ja häpeä ja kk-maksut.![]()
WOW on asiaa B) miehellä on oma kilta siellä ja minullakin oli hahmo, jonka kylläkin lahjoitin esikoiselle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Osaatko Jätkä sanoa miksi jotkut kuvat näkyvät ja jotkut ei? Resoluutiorajoitus?