Gynekologin tutkimus-menkat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaaliako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaaliako?

Vieras
Voiko gynen tutkimus käynnistää alkamaisillaan olevat menkat hiukan ennen aikojaan? Kävin gynekologilla juuri tänään endometrioosiepäilyn vuoksi. Menkkojen pitäisi olla alkamassa huomenna ja gyne huomauttikin, että sulla alkaa menkat ihan justiinsa. Ja nyt ne sitten alkoi pari tuntia tutkimuksen jälkeen ja ihan kivuttomasti, mikä on aivan absurdia siihen nähden, että gynen mukaan minulla lähes satavarmasti pitäisi olla endo... Sisätutkimus oli kyllä hyvin perusteellinen ja siihen sisältyi myös ultra.
 
Kyllä voi menkat alkaa tuonkin takia vähän aikaisemmin, monesti muutenkin sisätutkimuksen jne. jälkeen tulee veristä vuotoa, mullakin kerran papaa otettaessa se terkkari sanoi, että nyt rupes tulemaan verta sen verran että menkat varmaan alkaa (oli just se aika että ois pitänyt pian alkaa), tosin ei ne kyllä sitten alkaneet, vuotoa kesti vain pari päivää, raaputti vissiin vain sitä papaa otettaessa vähän liikaa tuolta sisuksista..
 

Yhteistyössä