Gynen tutkimuksen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orpopiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Orpopiru

Vieras
Kirjoitin jo muutama päivä sitten tänne kun menkat oli pari päivää myöhässä ja yleensä on se tarkka 28 päivää kierto. Kipuja oli monta päivää alavatsassa jne.

Tein monta testiä ja negaa näyttivät.

Tänään pääsin gynelle ja otettiin myös verta yms näytteitä. Tulehdus se ei ole. Raskaustesti verestä valmistuu huomenna.

No kuitenkin. Päästyäni kotiin, tuli ihan pieni tuhruvuoto pyyhkiessä. Sen jälkeen se loppui. Nämä nyt vissiin ei sitten ollutkaan alkavat kuukautiset? Voisiko se vuoto olla tutkimuksesta aiheutunutta?

Kokemuksia?

Ei otettu mitään niistä. Vain emättimen suulta eritenäyte hiivan varalle..

Kuulemma kohdunsuu veresti ja näytti siltä, että menkat alkais ihan just. No, ei ole tullut enempää verta sen jälkeen ja menkat on pysynyt poissa! En tajua mikä mulla on! Tää on eka kerta mun elämässä kun jää menkat pois :O

Alkuperäinen kirjoittaja Orpopiru:
Joo voi olla. Mulla ei vaan ole ollut stressiä.. enne ollut tosi kovaa ja silti tullut menkat... Ihmeellinen on nainen..

No älä hätäile, meillä naisilla niitä ongelmia ja vaivoja riittää :hug:

Otettiinko sinulta kolposkopia?

Tuo Kolposkopia-tutkimus on kyllä jo sen verran iso toimenpide että sitä ei taatusti tehdä missään päivystys. yms. vastaanotolla eikä mistään pienestä oireesta. Papa pitää olla vähintään luokkaa 2 useita kertoja. Luokka 3 ollessa kyseessä kolposkopiaan varataan aika oman paikkakunnan mukaan joko aluesairaalaan tai keskussairaalaan. Jonottamaankin aina joutuu. Muuten: Kolposkopia on tutkimus, se ei siis ole mikään koe, joten ei voi sanoa "otettiinko kolposkopia" Ei oteta se tehdään painavista syistä.

Yhteistyössä