H&M.com:in toiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-asiakas

Vieras
Tein eilen tilauksen, ja tänään kurkkasin sinne omille sivulle. Noh, yksi tuote oli tilauksesta kokonaan kadonnut, muiden toimitusajat siirtyneet mm jonnekin elokuulle. Miten tallainen toiminta on edes mahdollista? Tuntuu lähinnä asiakkaan aliarvioinnilta. Onneksi tilauksen sai peruttua.

Tästä kerrasta nyt onneksi viisastuin enkä enää tilaa kyseisestä paikasta. Huhtikuussa tilasin mekon, jonka toimitus piti tapahtua toukokuun alussa, mutta jossain vaiheessa toimitusajankohta oli siirtynyt heinäkuulle. Peruin tilauksen tässäkin tapauksessa.

Oli H&M:llä joskus ennenkin joillakin tuotteilla pitkä toimitusaika, mutta tämä oli kyllä ihan uutta, että tuote katoaa tilauksesta, tai että toimitusajankohta vaihtuu useaan kertaan.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Ihan hyvin oon saanut tilaukseni. Tässä edellisessä tilauksessa olisin saanut osan heti, osan kesäkuun puolessa välissä, mutta valitsin kaikki samaan toimitukseen. Aina on kaikki tavarat kyllä tulleet.

En enää tilaa Henkkamaukalta, kun kyllästyin just noihin tilausten toimistusten siirtoihin. Kerran ootettiin tyttären jumppahousuja varmaan kome kuukautta, kunnes tuli vihdoin viimeinen ilmoitus, että olivat loppuneet :(

Mä olen tilannut H&M.ltä about 20 kertaa mutta en taida tilata enää.

Pari kertaa käynyt niin että jokin tuote on näkynyt olevan ostettavissa(siis että ei ole loppuunmyyty tms.) siihen asti että olen ostokset maksanut.
Sittenkun olen myöhemmin odotellut pakettia ja katsonut H&M.n sivuilta että missäs se paketti menee kun ei taas kuulu eikä näy, siellä lukee että tuote on loppuunmyyty.
Okei, oletan siis ettei sitä paketista löydy.
Mutta kun paketti tulee postissa, tästä olemattomasta tuotteestakin on laskutettu ja se lukee tuotelistassa.
Tämä siis tapahtunut jo useampaan otteeseen, itse en omaa laiskuuttani ole jaksanut nroa tästä tehdä.
Tuo toimitusaikojen venyminen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Alkuperäinen kirjoittaja missä lie ovat;23984490:
Tilattiin molemmat mihen kanssa henkalta vaatteita.Toimitus piti olla 6-10.6.
Eipä ole näkynyt/kuulunut.

Sitä paketin matkaa voi nykyään seurata netistä, ei tarvitse ihmetellä että missä lie ovat..

Tilaisin bikinit HM:ltä helmikuussa. Tulivat toukokuun lopussa, onneksi siis ennen kesää kuitenkin. EN enää tilaa mitään HM:n postimyynnistä. Toimitusajat venyvät ja paukkuvat siellä liian pitkiksi.

[QUOTE="vieras";23984713]Sitä paketin matkaa voi nykyään seurata netistä, ei tarvitse ihmetellä että missä lie ovat..[/QUOTE]

Juu, niin voi seurata, mutta ei se kauheasti naurata jos paketin toimitus vaan siirtyy ja siirtyy... Minusta ainakin ärsyttävää, että myyvät tavaraa jota heillä ei ole edes varastossa.

mie tilasin 30.5
tilausksen toimitus siirtynyt kolme kertaa.
lopulta soitin sinne ja sanoivat että eivät voi toimittaa (laitoin maksutavaksi erälasku kuten aina aiemminkin..) koska asiakastieto oy:n tiedoissa on merkintä.
No soitin asiakastietoon, katsoin tietoni netin kautta- ei kyllä näy mitään merkintöjä.
Soitan jälleen h&mlle ja vatuloivat siellä jotain, sanoin sitten että antaa olla ja tilasin lapsilel vaatteet muualta (ja sain sen laskun kuten ennenkin :D)
en tajua mistähän ne repäsi että mulla on luottohäiriö.

Mulla ei ole siirtynyt varmaan koskaan yli 2 viikkoa toimitukset. Ja joskus on tullut iloisena yllätyksenä jopa aiemmin kuin luvattu. Tilaan vuositasolla ehkä 2-6 kertaa.

Kävinpäs katsomassa tämän aloituksen "innostamana" paketin statusta ja onkin pakattavana nyt tavarat jotka piti olla vasta kuun vaihteessa =) Kaksi tuotetta oli vaan jäänyt vielä jälkitoimitukseen. Kummallisen erilaisia kokemuksia :O

Olin jo n. kk sitten palauttanut yhden kesämekon väärän koon vuoksi ja vaihto-oikeudella tilasin pienemmän koon. Mylskään kaikki ensimmäisellä tilauskerralla tilaamani tuotteet eivät olleet tulleet vaan os aoli tulossa tois pitkällä jälkitoimituksellä jossakin vaiheessa heinäkuuta. Nyt kävin sivuillani ja olivat tämän pitkän jälkitoimitustuotteen poistaneet ja tilalla oli jokin lahjakortti (varmaan 5 euron hyvitys loppuunmyydystä tuotteesta, jota olen pari kk odottanut). Lisäksi olivat laittaneet tämän jo aiemmin tilaamani mekon lisäski peräämässä minulta uusia toimitusmaksuja (5,20 e)!! Vaikka olen ne tästä mekostakin tavallaan maksanut siinä aiemman paketin yhteydessä. Ainakaan minulla ei ole aiemmin uusia toimituskuluja peritty, jos olen joutunut vaihtamaan kokoa... Palautetta lähti ja taitaa asiakkuuskin pian lakata, jos tällainen epäluotettava touhu jatkuu.
Nuo osan tuotteiden toimitusajat on kyllä käsittämättömiä välillä. Kerrankin yhdet toukokuussa tilatut shortsit olisisvat tuleet elokuun alussa... Kuka niitä shortsejä syksyllä tarvitsee :/

Miun tilauksen toimitus on taas siirtynyt parilla viikolla. :|

No oho, ompa siellä mennyt homma vissiin huonoksi :( Mä en ole pitkään aikaan tilannut sieltä mitään, mutta silloin joskus kun useasti tilasin, niin aina tuli paketit ajallaan. Mutta ei sieltä taida enään uskaltaa tilata mitään :/

Tilasin 2. huhtikuuta nahkatakin. Lähetyspvm siirtyi kaksi kertaa ja loppujen lopuksi tuote saapui minulle vasta 22.4. !! Kaiken lisäksi tuote ei ollut edes loppu, kokoani oli saatavilla H&M:n sivuilla kun katsoin. En kyllä enää tilaa tuolta mitään kun kerta nytkin sai kuukauden odotella!

Mie olen pääsääntöisesti saanut hyvää palvelua H&M:ltä tilatessani, lapsille olen sieltä aika usein jotain tilaillut. Suurin osa paketeista on tullut ajallaan ja kohtuullisen ajan puitteissa. Toimitusajat ovat käyneet ilmi ennen tilauksen lopullista vahvistamista ja jos joku on miusta ollut liian pitkällä toimitusajalla niin sen olen tiputtanut heti pois.