H&M farkut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mitä

Vieras
Oletteko ostaneet viimeaikoina hm:ltä farkkuja? Luetteko yleensä tuoteselosteet mistä vaatteet on tehty? Itse törmäsin tällaiseen että ostin kyseisestä liikkeestä kivat farkut ja ne on aivan ihanat jalassa. Pidin housja töissä ja ihmettelin kummallista hajua. Se haju tuli ostamistani farkuista ja aloin tutkimaan tuoteseloste/pesulappua ja näissä housuissa onkäytetty jotain eläinperäistä! Selosteesta ei käynyt ilmi että mihin käytetty kankaaseen vai mihin! Mutta tämä haju ei lähde pois ei millään. vaikka housut on pesty useamman kerran.

Voiskohan näistä tehdä reklamaatiota vaikka ostohetkestä on kulunut jo yli kaksiviikkoa?

Luulen että haju tulee ihan vaan värjäyksestä/kemikaaleista. Tod. näk. HM on sen verran iso toimija, että ilmoittaa tuon eläinperäisyyden sen nahkaläpyskän takia, joka on takana ja jossa lukee merkki. Eli ei siinä kankaassa ole eläinperäisiä aineita vaan siinä nahkaläpyskässä nahkaa eläimestä.
Itse oon toiseen ketjuuun palauttanut ainakin yhdet farkut, kun haisivat niin kammottaville märkänä, eikä useat pesut auttaneet asiaa ollenkaan. Ottivat vastaan reklamaationa ja sain rahat takaisin.

Itse oon toiseen ketjuuun palauttanut ainakin yhdet farkut, kun haisivat niin kammottaville märkänä, eikä useat pesut auttaneet asiaa ollenkaan. Ottivat vastaan reklamaationa ja sain rahat takaisin.

Minäkin olen tehnyt näin parinkin vaatteen kanssa ja suosittelen että ap:kin tekee. H&M:lle palautin yhden lastenpaidan aikanaan hajuongelman vuoksi (kauluspaidan kaulus tärkätty jollain?) ja kyse taisi olla ihan yksittäiskappaleesta/pienestä erästä ja palauttivat rahat kun haistoivat ongelman itsekin.

Vaatteissa voidaan käyttää vaikka mitä myrkkyjä ja se että ne tuotetaan jossain mahdollisimman halvalla niin... :/ Nykyään suosin varsinkin lastenvaatteista (ja kasvavassa määrin myös omissani) ökö-tex-merkattuja vaatteita.

Yhteistyössä