H&M, Lindex vai KappAhl?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minäkin sitten noista talvivaatteista. Olen ihastellut noita kaikkien kauppojen talvipukuja jo viime vuonna mutta ei tullut ostettua. Onko kokemusta niistä? Vedenpitäviä pitäisi kaikkien olla, onko muuten laadultaan ja käytössä minkälaisia ja pitääkö todella vettä? Nyt olis puvun osto ainakin kahdelle lapsista edessä ja vaihtoehtoja taas punnitsen! Saman hintaisia ovat suunnilleen lassietecin kanssa, mihin meillä ainakin on tykästytty, mutta vaihtelu virkistäisi jos laatu vaan täsmää :)

mä odottelen että tulee Hupan talvet kauppaan, se on sen verta laadukas että siitä en enää vaihda. mutta mielenkiinnolla odotan että joku kertois mitä noilla maksaa ulkopuvut.....

Hinnat näkyvät nettikaupoistaan.

Laadultaan ovat melko samaa luokkaa. Kaikissa pinat on melko kova ja jäykkä, kappiksen ehkä eniten. lisäksi takkien kauluksia ei saa helposti ihan ylös asti kiinni tai jos vetäisee niin lapsi kyllä kärsii.

Noh, ainakin Kappahlin talvipuvut on saaneet kehuja. Jos et kuulu Kappahl clubiin, kannattaa liittyä jos ostat haalarin sieltä. Silloin saa -25% yhdestä tuotteesta. Hinta ilman alennuksia on 70 e.

vinkkinä että ellokselta tuli juuri tarjous -50% jostain tuotteesta. siellä on mm. tretornin kosteussuojapukuja. täysin vedenpitäviä, hengittäviä.
itse tilasin tavallisen haalarin ja hinnaksi tuli alle 20e!! käytettyäkään ei saa välttämättä sillä hinnalla, kun postikulut lasketaan mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
mä odottelen että tulee Hupan talvet kauppaan, se on sen verta laadukas että siitä en enää vaihda. mutta mielenkiinnolla odotan että joku kertois mitä noilla maksaa ulkopuvut.....

ikinä kuullutkaan. linkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja alma:
Hinnat näkyvät nettikaupoistaan.

Laadultaan ovat melko samaa luokkaa. Kaikissa pinat on melko kova ja jäykkä, kappiksen ehkä eniten. lisäksi takkien kauluksia ei saa helposti ihan ylös asti kiinni tai jos vetäisee niin lapsi kyllä kärsii.

Meillä on Kappahlin Proxtec- takki, viime talvena siis ostettu, ja sen saa kyllä kiinni ihan ylös asti, siinä on sellanen vetskarin suojakin...

Kaikkihan nuo taitaa hinnaltaan olla 60-70 euron välissä. Meillä on tytöllä Lindexin Fix välikausitakki ja se ainakin on ollut tosi hyvä! Ei kai niissä talvivaatteissa sitten suuria eroja näihin ole, vai voiko olla? Haalari on ollut ajatuksena mutta voi olla että joutuu tytön mielipiteen kysymään, aloitti eskarin niin tuskin haalaria päällensä laittaa jos ei muilla ole. Mutta nyt menee löpinäksi, eli onko kokemuksia?

Yhteistyössä