H&M:n myyjä paikalla SAA KYSYÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
apua.. nyt mäki kokeilen..

Saa kysyä liikkeisiin liittyvissä asioissa. Vastaan niihin mihin osaan/ saan.

Rowells-aiheisiin en vastaa, koska ne ei liity meihin. ( sen verran sanon että netin ja kuvaston tuotteista vain n. 10% tulee myymälöihin.)

katsotaas!

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Mikä teidän myymälän työntekijöiden keski-ikä on?

meillä keski-ikä on siin 32v ( about ) suurin osa on päälle 30v ja muutama parikymppinen on joukossa. Extrat on kaikki alle 25v

Wow, teillähän on aika ''vanhaa'' porukkaa. Tuntuu että kaikki henkkamaukka-myyjät mitä itse olen nähnyt, on jotain 19-20 v. Ja perusasiakaspalvelutaidot vähän niin ja näin.

Miksi venäläiset asiakkaat menevät suomalaisten edelle? Hyvin usein H&M:n liikkeessä törmännyt tähän. Usein vielä kiilaavat jonon eteen, eikä myyjä sano mitään.

Mikä teidän myymälän työntekijöiden keski-ikä on?

meillä keski-ikä on siin 32v ( about ) suurin osa on päälle 30v ja muutama parikymppinen on joukossa. Extrat on kaikki alle 25v

Wow, teillähän on aika ''vanhaa'' porukkaa. Tuntuu että kaikki henkkamaukka-myyjät mitä itse olen nähnyt, on jotain 19-20 v. Ja perusasiakaspalvelutaidot vähän niin ja näin.

meillä on vähän aikuisempaa porukkaa. vanhin taitaa olla 43v ja sit on sellasta 33-35v ja sit mä 28 ja pari päälle parikymmpistä:D

mut meidän toisessa myymälässä keski-ikä on siin 22-27v

Onko teillä sellanen käytäntö, että vaatteita viedään varastoon "odottamaan" ja tuodaan sitten takasin myyntiin muutaman kk:n tai jopa vuodenkin päästä? Kun itse olen huomannut että jotkin vaatteet, jotka vaikka ite ostin vuosi sitten (siis aivat samat paidat/takit) on taas myynnissä? Että ei olekaan niin "kertakäyttöä" ja viikottain uusia kamoja sisään ja "vanhat", myymättä jääneet roskiin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Etkö sä ollut Lahdesta? Kummasta H&M:stä sut voi bongata?? :D

sykkeestä tällä hetkellä:D saa tulla moikkaamaan!

No ollaan me kyllä varmaan törmätty :whistle: Ainakin pariin kertaan/vko tulee kierrettyä Sykkeen H&M.. Ja ainakin kerran viikkoon Trion. :wave: moikataan kun tavataan :D

KYsyisin sellaista.. kun aina ISOJEN tyttöjen osastolta on ne ISOT koot loppu... Isoimmat siis.. Niin millaisissa satseissa ne teille tulee?

Tuleeko tyyliin 10x42/44 , 8x 46/48 4x 50 2x 52 2x 54...?

Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Mitä työnantajas tuumaa tällaisesta???
ilmaista mainostelua vai jotain ihan muuta?

no mä en kerrokkaan mitään firmaan liittyviä asioita en siis mitään sellaisia mitä en voisi asiakkaalle kertoa.

ainoa nyt toi ikäjuttu mutta kyllä jos meillä käy niin huomaa jo ulkokuoresta et ollaan päälle parikymmpisiä:D

huomaan vaan et täälä kysytään aika paljon hm:stä tuotteista jne..

et voin vastata jos jollain on moisesta kysyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja dfgdfgfg:
KYsyisin sellaista.. kun aina ISOJEN tyttöjen osastolta on ne ISOT koot loppu... Isoimmat siis.. Niin millaisissa satseissa ne teille tulee?

Tuleeko tyyliin 10x42/44 , 8x 46/48 4x 50 2x 52 2x 54...?

yleensä ensijako saattaa olla pieni eli siis 1/koko tai 2 /koko. täytöt lähtee pyörimään siitä. ja me ollaan sen verran pieni myymälä et meillä tuotemäärät on aika pienet. hesassa ja isoissa tulee enemmän

meillä alkaa isojen tyttöjen koot 44-56..

Yhteistyössä