H&M:n myyjä paikalla SAA KYSYÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Onko teillä sellanen käytäntö, että vaatteita viedään varastoon "odottamaan" ja tuodaan sitten takasin myyntiin muutaman kk:n tai jopa vuodenkin päästä? Kun itse olen huomannut että jotkin vaatteet, jotka vaikka ite ostin vuosi sitten (siis aivat samat paidat/takit) on taas myynnissä? Että ei olekaan niin "kertakäyttöä" ja viikottain uusia kamoja sisään ja "vanhat", myymättä jääneet roskiin.. :)

esim. talven tullen saatamme kesäisiä tuotteita viedä varastoon koska ne ei enää ole ajankohtaisia.

ja sama toisinpäin.

näin siis meillä ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi venäläiset asiakkaat menevät suomalaisten edelle? Hyvin usein H&M:n liikkeessä törmännyt tähän. Usein vielä kiilaavat jonon eteen, eikä myyjä sano mitään.

Mä en ymmärrä miksi SINÄ et sano sille venäläiselle mitään?
Mulle on monesti lidlissä venäläinen yrittänyt etuilla kassajonossa ja sönköttänyt jostain kiireestä, mä oon sanonut, että ei sulla nyt NIIN kiire ole :D

Miksi te olette niin saamarin hitaita siinä kassalla? Vaikka jonoa olisi kuinka niin aina kassalla saa hidasta palvelua... Vaatteetkin viikataan niiiiin liiotellun hitaasti niihin pusseihin....

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Miksi te olette niin saamarin hitaita siinä kassalla? Vaikka jonoa olisi kuinka niin aina kassalla saa hidasta palvelua... Vaatteetkin viikataan niiiiin liiotellun hitaasti niihin pusseihin....

Ehkä sulla on vaan huonot hermot, mä en oo törmännyt hitaisiin viikkaajiin vaikka hmlta olen ostanut varmaan 100 kertaa.

Mun kokemukseni on, että henkkamaukalla on osittain tosi kurjaa laatua, ja osittain hintaisekseen tosi laadukasta tavaraa, joka säilyy hyvänä pesusta pesuun. Osaatko neuvoa, kuinka erotan hyvän huonosta jo siellä kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
apua.. nyt mäki kokeilen..

Saa kysyä liikkeisiin liittyvissä asioissa. Vastaan niihin mihin osaan/ saan.

Rowells-aiheisiin en vastaa, koska ne ei liity meihin. ( sen verran sanon että netin ja kuvaston tuotteista vain n. 10% tulee myymälöihin.)

katsotaas!

Miksi te myytte lapsityövoimalla tuotettuja vaatteita? Eikö kova kilpailu mahdollista muunlaisia kuteita?

Alkuperäinen kirjoittaja Kuluttaja:
Mun kokemukseni on, että henkkamaukalla on osittain tosi kurjaa laatua, ja osittain hintaisekseen tosi laadukasta tavaraa, joka säilyy hyvänä pesusta pesuun. Osaatko neuvoa, kuinka erotan hyvän huonosta jo siellä kaupassa.

Itse pidän ko. kaupan lastenvaatteista, koska siellä on paljon edullisia vaatteita, jotka saa pestä 60 asteessa (harvinaista jos esim. halpakauppojen vaatteiden pesumerkintöjä katselee).

Itselleni taas en sieltä mitään vaatetta löydä (tai en ole pitkään aikaan edes viitsinyt etsiäkään), koska en ole mallin mitoissa, mutta taas liian "pieni" niihin isojen tyttöjen vaatteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Itse pidän ko. kaupan lastenvaatteista, koska siellä on paljon edullisia vaatteita, jotka saa pestä 60 asteessa (harvinaista jos esim. halpakauppojen vaatteiden pesumerkintöjä katselee).

Itselleni taas en sieltä mitään vaatetta löydä (tai en ole pitkään aikaan edes viitsinyt etsiäkään), koska en ole mallin mitoissa, mutta taas liian "pieni" niihin isojen tyttöjen vaatteisiin.

Uteliaisuus heräsi tuosta viimeisestä kappaleestasi, että mitä kokoa sitten oikein olet ja minkä tyyppisiä vaatteita käytät jos hm:lta ei löydy?

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mitä on teidän työsuhde-edut?

alennusta saadaan 25% kaikista tuotteista ja yks etu kerta vuoteen

siis mitä yks etu kerta vuosi? mikä etu? :D

Tuota mietin kans että mikä yks etu kerta vuoteen?? Käsitän tuon että saatte ostaa yhden tuotteen vuodessa -25% alennuksella :D
ei kai noin voi olla...??

Alkuperäinen kirjoittaja m:

Uteliaisuus heräsi tuosta viimeisestä kappaleestasi, että mitä kokoa sitten oikein olet ja minkä tyyppisiä vaatteita käytät jos hm:lta ei löydy?
Vaikea sanoa mitä kokoa, riippuu vaatteesta. Pituutta 162 mutta persevä ja reitevä.
Isojen tyttöjen vaatteet näyttää sekä hengarissa että päällä lainapeitteeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mitä on teidän työsuhde-edut?

alennusta saadaan 25% kaikista tuotteista ja yks etu kerta vuoteen

siis mitä yks etu kerta vuosi? mikä etu? :D

Tuota mietin kans että mikä yks etu kerta vuoteen?? Käsitän tuon että saatte ostaa yhden tuotteen vuodessa -25% alennuksella :D
ei kai noin voi olla...??

ei vaan siis 25% ostokerta ja yks lisäetu joka saadaan kerta vuoteen/sesonkiin. sitä en viitsi mainita:D

no kannattaa katsoa aina materiaalit. jos on akryylia tai viskoosia nii niillä on tapana nyppyyntyä helposti.

puhdas puuvilla saattaa pienesti kutistua pesussa ( EHKÄ ).

lastenvaatteista ei ole pahaa sanottavaa.

kuvalliset paidat aina nurinpäin ja eikä huuhteluaine ole kaikkiin pakollista.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:

mä en ole hidas kassalla:D viikkaan kyllä tavarat mutta on ne mukavampi viikattuina kuin rytyssä. joskus meitä saattaa olla kaks yhellä kassalla jotta saataisiin tekokkuus maksimoitua:D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Miksi venäläiset asiakkaat menevät suomalaisten edelle? Hyvin usein H&M:n liikkeessä törmännyt tähän. Usein vielä kiilaavat jonon eteen, eikä myyjä sano mitään.

Mä en ymmärrä miksi SINÄ et sano sille venäläiselle mitään?
Mulle on monesti lidlissä venäläinen yrittänyt etuilla kassajonossa ja sönköttänyt jostain kiireestä, mä oon sanonut, että ei sulla nyt NIIN kiire ole :D

Sanonhan mä, missä kohtaa luki etten sanoisi? En mä anna niiden etuilla itseäni, en itse asiassa kenenkään. Mutta miksei myyjät sano mitään, alkavat vaan ottaa etuilleen asiakkaan tavaroita vastaan? Sitä kysyin.

Yhteistyössä