No tossa otsikossahan tuo asian ydin tulikin
. Kaikki koetut/kuullut plussat ja miinukset kehiin :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:no ite en oo ollu, mutta kaveri oli. Kesti sitä hommaa tasan kaksi kuukautta. Työilmapiiri oli tosi huono ja sille annettiin kaikki paskahommat.
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:no ite en oo ollu, mutta kaveri oli. Kesti sitä hommaa tasan kaksi kuukautta. Työilmapiiri oli tosi huono ja sille annettiin kaikki paskahommat.
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Jos sä pääset sinne töihin, niin lupaa ettet ole samanlainen nirppanorkka kuin suurin osa sen puljun työntekijöistä. Viimeksi tänään siinä kassalla oli niin nyrpeä myyjä ettei mitään rajaa, kysyin housujen kankaasta niin sain vastaukseksi: "joo en mä tiiä, kato netistä"... !!! Eikä hymyn häivää kasvoilla, vaikka minä yritin olla kohtelias.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:No tossa otsikossahan tuo asian ydin tulikin. Kaikki koetut/kuullut plussat ja miinukset kehiin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:No tossa otsikossahan tuo asian ydin tulikin. Kaikki koetut/kuullut plussat ja miinukset kehiin :wave:
töissä olen H&m:llä vakkarina![]()
itse tykkään! mulla on mahtava pomo, ihanat työkaverit, työaika on sopiva, tahti on kova. Oma-alotteinen pitää olla ja ahkera.
palkka on paska mut mua se ei haittaa koska tykkään siitä mitä teen.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen HM:n myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:No tossa otsikossahan tuo asian ydin tulikin. Kaikki koetut/kuullut plussat ja miinukset kehiin :wave:
töissä olen H&m:llä vakkarina![]()
itse tykkään! mulla on mahtava pomo, ihanat työkaverit, työaika on sopiva, tahti on kova. Oma-alotteinen pitää olla ja ahkera.
palkka on paska mut mua se ei haittaa koska tykkään siitä mitä teen.
Sama täällä.Olen ollut talossa vuodesta -02,eri liikkeissä ja nykyinen paikka on ehdottomasti paras (pk-seudulla siis).Teen osa-aikaisena joten kivasti jää perheelle aikaa.Mulla on mahtavat työkaverit ja pomo,työilmapiiri on tosi hyvä.
Palkka on tosiaan surkea mutta onneksi mies tienaa meillä
Itse olen ollut pelkästään lasten osastolla (omasta toivomuksesta),aikuisten puoli ei hirveästi houkuta....on tosi erilainen vrt lapsiin.Vaatteiden rahtausta ja mä en niinkään välitä HM:n aikuisten vaatteista.Lasten puolella on kivempi ilmapiiri ja se tuntuu "omalta" kun itsellänikin on kolme lasta.
Extrana aloitin kun olin hoitovapaalla ja sille tielle jäin....
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:kyselen tässä että jos sinne halajaapi töihin niin pitääkö olla kouluja käynyt, vai huoliiko ne sinne tämmösiä jotka ei oo paljon opiskellu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:palkka on paska mut mua se ei haittaa koska tykkään siitä mitä teen.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:palkka on paska mut mua se ei haittaa koska tykkään siitä mitä teen.
saanko utsia paljonko on perustuntipalkka ilman mitään lisiä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:palkka on paska mut mua se ei haittaa koska tykkään siitä mitä teen.
7.32e/h on harjottelijalla. sit se taitaa nousta tonne 8,6e/h jos oikein muistan ku nousee palkkataulukossa. Kk palkka riippuu sitten paljonko on tunteja tehtynä.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:palkka on paska mut mua se ei haittaa koska tykkään siitä mitä teen.
7.32e/h on harjottelijalla. sit se taitaa nousta tonne 8,6e/h jos oikein muistan ku nousee palkkataulukossa. Kk palkka riippuu sitten paljonko on tunteja tehtynä.
No on kyllä ihme, jos tolla liksalla hymy irtoo... sen sijaan ei ole ihme, että tää omistaja on miljadööri. Halpismaissa tehdään roskaa, jota sitten myydään tollasella palkalla...
Kyllä on todella kannattanut opiskella, mulla tuntipalkka nelinkertainen...
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:Itse olin h&m harjottelijana nykyään extra työntekijänä, palkka on 7,68/h koska olen vielä opiskelija, ja 4kk kokemusta kaupan alalta, kesäkuussa palkka nousee 9,0?? jo pelkästään sen vuoksi että olen ollut vuoden kaupan alalla töissä ja sitten nousee myöskin kesäkuussa sen perusteella et olen valmistunut, ja minulla on merkonomi papreit, tosin n tiedä kuinka paljon palkka siitä nousee. Olen tykännyt olla, tahti on aika kov ja rankkaa on mutta jos tykkää olla töissä paikassa missä on koko ajan tekemistä kannattaa hakea h&m ymmärrän kyllä että kaikki eivät sitä hommaa jaksa koska rankkaa se on. Työntekijöillä on myös iso vaikutus asiaa, itselläni on mukavat työkaverit + pom0, pari ns. "suurempaa henkilöä" ovat aika mul*kuja välillä...