H*****ti mulla menee hermo tuohon ukkoon nyt!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Lähdin asioille aamulla, sanoin tulevani aamupäivällä. Pyysin laittamaan paikat kuntoon, jotta päästään heti kun tule lähtemään sukulaisen juhliin.
No, mitä on tehty kun tulen kotiin?! Ei vittu mitään!!! Kiva alkaa sit siivoomaan kun kiire olis ollu muutenkin. Ja yks vaan sanoo et luulin et tuut myöhemmin.
Ihan niinku ei olis tienny et en oo kauaa asioilla ja kun noihin kotihommiin ei olis menny hirveen kauaa. Ei vaan viittinyt tehdä.
Eikä tasan ollu eka kerta. Aina saa saatana sanoa että pistä tavarat paikoilleen ja voisitko tyhjentää astianpesukoneen jne. KUN EI MITÄÄN VOI ITE ÄLYTÄ TEHDÄ!!! Just niin äitinsä poispilaama kuopus et voi vit...
Ollaan monta kertaa otettu samasta asiasta yhteen ja aina sanoo et yrittää muuttua jne jne mut sitä muuttumista kestää tasan pari päivää. Sit mä oon aina se nalkuttava akka, kun mulla palaa käpy siihen ainaiseen muistuttamiseen.
Rakastan miestäni ja hän on hyvä aviomies ja hyvä isä, mutta oikeesti jos toi ei muutu niin lähen menemään. Jos yhteistä kotia asutaan niin ei se voi olla orjan paikka vaan yhdelle.

Mulla meni niin hermo et en ees viiti lähtee niihin juhliin ton kanssa. Voisin vetää sitä nekkuun, ottaa niin päähän ja vituttaa kun se pilas tämänkin päivän pelkän siivoamisen takia.

Mun mies ei voi sietää siivoamista, on ehdottanut että otetaan siivooja etten joudu yksin raatamaan.
Mutta onneksi mä tykkään kotitöistä, hän tekee sitten niitä asioita puolestaan mitä minä en missään nimessä halua.

Tehkää tekin jokin kompromissi niin ei aina tarvitse tapella samasta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla meni niin hermo et en ees viiti lähtee niihin juhliin ton kanssa. Voisin vetää sitä nekkuun, ottaa niin päähän ja vituttaa kun se pilas tämänkin päivän pelkän siivoamisen takia.

Kukahan sen päivän nyt pilaaa....??

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Mua vituttaa toi tyyppi nyt niin paljon, etten viitsi lähtee juhliin kun en osaa olla nyt hyvällä tuulella.
on se kumma et jos kerran viikossa pyydän jotain tekemään niin EI!
Ite pitäis kaikki tehä aina. Mitenköhän siinäkin kävis, jos mäkin heittäytyisin samanlaiseksi, et sori kun en tehny ruokaa mut kukaan ei käskeny. Tai en tajunnu tyhjentää konetta kun kukaan ei pyytäny.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
voi voi,aikas pienestä menee herneet nenuun,vaikka on tuo kyl ärsyttävää... mutta että ihan nekkuun tekis mieli vetää??

Joo, jos tätä on jatkunut 7v. ja mikään ei muutu niin alkaa pikkuhiljaa olla siinä pisteessä et turpaan tekis mieli vetää.
Ihan oikeesti mietin et jaksanko koko loppuelämääni elää semmoisen ihmisen kanssa, jota ei tunnu yhteisen kodin kunnossapito kiinnostavan paskaakaan.
Viikolla mä teen hommat kun oon kotona ja on sovittu et viikonloppuna mies jeesii kotihommissa. Tiedän vaan, et kunhan työt taas alkaa niin se tietää mulle vaan tuplasti hommia kun mä joudun varmasti sittenkin tekee kotityöt.
Muuten niin hyvä mies mut että mua ÄRSYTTÄÄ tuo!!!!!!!!!!

Mua vituttaa toi tyyppi nyt niin paljon, etten viitsi lähtee juhliin kun en osaa olla nyt hyvällä tuulella.
on se kumma et jos kerran viikossa pyydän jotain tekemään niin EI!
Ite pitäis kaikki tehä aina. Mitenköhän siinäkin kävis, jos mäkin heittäytyisin samanlaiseksi, et sori kun en tehny ruokaa mut kukaan ei käskeny. Tai en tajunnu tyhjentää konetta kun kukaan ei pyytäny.

No jos sä haluat pilata päiväsi tolla lapsellisuudella niin anna palaa vaan! Ei se mies sillä muutu....

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Eikä kun sie lähet juhlimaan, ja mies jää kotiin siivoamaan :) Kotiaresti pölvästille.

Ja jos ukko ulos lähtiessä olisi käskenyt vaimon siivoamaan ja tämä ei olisikaan jaksanut niin hirveä haloo nousisi jos vaimo laitettaisiin rangaistukseksi arestiin ja juhlakieltoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Eikä kun sie lähet juhlimaan, ja mies jää kotiin siivoamaan :) Kotiaresti pölvästille.

Ja jos ukko ulos lähtiessä olisi käskenyt vaimon siivoamaan ja tämä ei olisikaan jaksanut niin hirveä haloo nousisi jos vaimo laitettaisiin rangaistukseksi arestiin ja juhlakieltoon.

Minusta nähden painukoon juhlimaan yksinään. Mua ei sen seura kiinnosta nyt tippaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

Minusta nähden painukoon juhlimaan yksinään. Mua ei sen seura kiinnosta nyt tippaakaan.

No eipä tuo nyt vissiin siivousihme ollut ennen teidän yhteistä elämäännekään? ...Saakelin marttyyriakat, pilaavat oman ja muidenki elämän..

Alkuperäinen kirjoittaja tupuna21:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo nyt:
Mies on mies, eikä mikään piika! Sitä paitsi se on naisen hommaa pitää koti siistinä!

ja mikä siitä tekee naisen homman???!!! eletään vuotta 2009 otappa huomioon! jos molemmat sotkee, molemmat siivoaa, that's it!

Kyllä kodinhoito on naisen hommaa. Ei ole ihme, että eroja tulee, kun akat kotona vaativat sitä ja tätä, uhkailevat ja kiristävät ja vielä pihtaavat.

Menkää nyt akat itseenne ja selvittäkää nämä asiat siellä kotona, eikä netissä julkisesti.

Jos siivouksesta tulee noin paljon riitaa, niin eikö selvä ratkaisu ole palkata siivooja? Silloin kumpikin ovat tyytyväisiä.

Näin tehtiin meillä ja se on paras sijoitus ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Kärpäsestä härkä..

Joo niin on, mutta seitsemässä vuodessa se menee tohon kun AINA samasta asiasta jankutettava.

Jankuttavat naiset on kaikkein pahimpia yksilöitä. Sääli sun miestä.

Jep!

Onhan se ihan kauheeta vaatia et toinenkin tekisi kotihommia KERRAN VIIKOSSA!!!

Voi sun kanssa , et tainnu oikeesti haluta edes niihin juhliin? Nyt sulla on syy olla menemättä , eikö? Näkiskö ne siellä juhlissa että teillä on paikat sekasin KOTONA, ei varmaankaan. Mietis nyt , jos ei se mies 7vuoteen oo mitään tehny , niin kuin se nyt tänään just olis tehny? En puolusta sun miestä , mutta eikös sen "koulutuksen" paikka olis jonain muuna päivänä? Lähde kuule juhlimaan , jätä kotiasiat taakse tai eteen , hauskaa iltaa.

Kärpäsestä härkä..

Joo niin on, mutta seitsemässä vuodessa se menee tohon kun AINA samasta asiasta jankutettava.

Jep!

Itse sen kirjoitit: VAATISI! Parisuhteessa ei vaadita vaan keskustellaan ja ehkä pyydetään. Aikamoinen pirttihirmu.

Kärpäsestä härkä..

Jep!

Hanki siivooja! Niin yksinkertaista se on ja tulee säästämään teidän hermoja.

Kärpäsestä härkä..

Jep!

Itse sen kirjoitit: VAATISI! Parisuhteessa ei vaadita vaan keskustellaan ja ehkä pyydetään. Aikamoinen pirttihirmu.

No todella...kyllä mäkin jättäisin siivoamatta, kun tietäsin et sillon saan juhlia yksin ja rauhassa ja NAUTTIA illasta.

Yhteistyössä