H*****ti mulla menee hermo tuohon ukkoon nyt!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Tätä ajatusten vaihtoa oli hauska lukea. :D

Mielestäni te kummatkin olette omalla tavalla oikeassa. Suurin osa miehistä hoitaa kyllä oma-aloitteisesti kotinsa ihan hyvin niin kauan, kun siellä ei ole naista jolle sen vastuun voisi vierittää. Sitten kun muutetaan yhteen naisen kanssa, niin miehellä putoaa usein hanskat tiskiin ja hän heittäytyy täysin avuttomaksi, eli ei osaa tehdä enää mitään kodin eteen ilman erillistä pyyntöä. Kodinhoito ei ole enää hänen vastuullaan, vaan hän vain "auttaa" siinä naista...

Meillä menee näin:
Minä en pese ikkunoita enkä vaihda verhoja, nämä ovat minulle aivan yhdentekeviä asioita. Näin oli jo poikamiesaikoina jolloin myös muu asunnon "huolenpito" oli vähän vähemmällä huomiolla. Mutta kotona ollessa imuroin, pesen pyykkiä ja astioita ihan "omaksi iloksi". Mutta pakko myöntää että myös hieman sen takia että rouvalle tulee "hyvä mieli". Mutta käskemällä ei tule tulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo nyt:
Mies on mies, eikä mikään piika! Sitä paitsi se on naisen hommaa pitää koti siistinä!

no ei tasan ole! missä keski-ajalla sinä elät? minä osaan ajaa traktoria, käyttää raivaussahaa, moottorisahaa, vaihtaa renkaat ja tulpat autoon, huoltaa traktoria yms. siinä missä miehetkin! sovinisti olet

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minusta kenenkään ei pidä tehdä asioita jotka ei huvita. Eikä varsinkaan jos joku "määrää" kuten vaikka vaimo. Eihän töissäkään ole pakko käydä jos ei huvita niin miksi vaikka astianpesukone pitäisi täyttää/tyhjentää jos ei huvita? Tehköön se jota asia häiritsee, kuten vaikka likaiset ikkunat.

Mä inhoan siivoamista. Niin miehenikin. Eli kumpaakaan ei huvita. Sinun logiikkasi mukaan kotitöitä ei silloin tarvitse tehdä.
Pitäisikö vauvan sitten hoitaa kotityöt, kun vanhempia ei huvita?

Yhteistyössä