H u o n e p e l i ä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan koukussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Airolla varmaan jostain sen saa, mutta oon huitonu jo joka paikkaan sillä eikä mitään löydy.

sama täällä. Painanut airo kädessä viuhuten joka paikan, ei mistää..sit taas tuli mieleen jos siihen tuleekin eka ihan toisenlainen kappale ja toi airo siihen toiseen kappaleeseen kiinni...en tiä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Airolla varmaan jostain sen saa, mutta oon huitonu jo joka paikkaan sillä eikä mitään löydy.

sama täällä. Painanut airo kädessä viuhuten joka paikan, ei mistää..sit taas tuli mieleen jos siihen tuleekin eka ihan toisenlainen kappale ja toi airo siihen toiseen kappaleeseen kiinni...en tiä

Tai jos airo pitäis saada lyhyemmäksi jollain, että se sopis siihen?

Äh. Turhauttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
en millään saa sitä koodia timanttilaatikkoon. apua![/quot

katso koordinaateista numerot sitten vertaat järjestystä siihen lauseen lopussa olevaan järjestykseen ilmansuunnista ;)

Kiitos ;)

mä en saa koodia. lapussa itsellä 7N,9S,3E ja 4W ja sama järjestys siinä toisessa lapussa/ohjeessa ja ei aukea.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
en millään saa sitä koodia timanttilaatikkoon. apua![/quot

katso koordinaateista numerot sitten vertaat järjestystä siihen lauseen lopussa olevaan järjestykseen ilmansuunnista ;)

Kiitos ;)

mä en saa koodia. lapussa itsellä 7N,9S,3E ja 4W ja sama järjestys siinä toisessa lapussa/ohjeessa ja ei aukea.

se nro järjestys ei ole toi, vaan siinä järjestyksessä kun ne ilmansuunnat on siinä lapsussa lueteltu ton tekstin jälkeen

Yhteistyössä