H2o mop x5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sain tilauksen 1.7 -11. Luin ensimmäisenä ohjeet ja noudatin niitä. Kerkesin pestä sohvan, sohvatuolit, pehmustetun keinun, kaksi pientä ikkinaa (3x ), kertaalleen lattiat 3 huoneesta ja wc tilat sitten sillä pistesuuttimella. Ajattelin kokeilla 7.7.-11 maton pesua. Aluksi kaikki näytti toimivan ihan ok. mutta ihan muutaman vedon jälkeen loppui höyryn tulo ja vesi tuli aivan lotisten matolle. Luin ohjeet uudelleen varmistaakseni etten tehnyt mitään väärin. Kaikki olin tehnyt ihan oikein kuten ennenkin. Kokeilin tänä aamuna uudelleen ja ei se vaan toimi. Huteran oloinen vehje muutenkin. PALAUTAN!!

Nyt ois Tvinsillä tarjous 99,95 euroo tuo moppi : ) me muutetaan joten tosta vois olla hyötyy mut kysysin muutamaa asiaa tästä mopista: onks se miten kevyen olonen, entä kestävän olonen? Ja sit viimenen kysymys: et toimiiko se mattojen pesuominaisuus kun ois niin helppoo kaikki mattojen liat sillä poistaa mut toimiiko se sillä liukurilla vai pitääkö se moppi asettaa siihen maton päälle?? Kiitti jos joku vastaa :).

heippa. itse tilasin pari päivää sitten tuon uusimman mopin tv shopista, tai tvinssiltä mikä nyt onkin. miettisin ostostani pitkään ja hartaasti..olen lukenut varmaan kaikki arvostelut ko. laitteesta täältä ja muualta! monessa on haukkuja mutta myös kehuja löysin.. ja uskonkin että hyvää palautetta annetaan harvemmin, tyytyväiset varmaan siivoavat hymykorvilla kotonaan, pettyneet raportoivat siitä eteenpäin.. odotin niin pitkään tilaamistani että hintakin ehti jo laskea, hyvä tuuri :) minulla on kotieläimiä, joten toivon sen helpottavan elämääni :) laminaattejani ajattelin koittaa mopata varovasti jostain maton alta ettei ala kupruilemaan. raportoin kyllä kunhan kokeilulta kerkeän :)

itse ostin ko. laitteen jo toukokuussa -11. En ole laitetta paljoa tarvinnut kun meitä on vain 2 aikuista, joten ei ole paljoa siivoamistakaan. Olen kokeillut laitetta parkettilattiaan ja laattalattiaan, parkettilattiaan sillä peinimmällä höyryasteella...ensin kaikki ok, mutta jo muutaman vedon jälkeen lattia märkä samoin kun pesin laattalattiaa vähän isommalla teholla, jättää lattian märäksi ja ellet kuivaa sitä esim. rievulla kuivuminen kestää kauan.
Saunan lasioveen käytin sitä, kun ajattelin että saa ne kalkki "pisarat" pois, mutta ei lähtenyt vaikka käytin isointa tehoa.
WC:n puhdistuksessa oli ok, mutta kuivata piti pöntöt ym. rievulla, varmaan kuitenkin desinfioi pöpöt pois.
No nyt sitten tänään aloitin ikkunoiden pesun ja kuinkas kävikään, kahdesta huoneesta sain pestyä ikkunat joten kuten (piti kuivata pyyhkeellä ikkunat, ei saanut sen omalla kuivaimella kunnolla kuivattua), kun se kolmannessa huoneessa lopetti toimintansa tai siis ei tullut enää höyryä vaikka vettä oli. Käyttöohjeista luin että voisi olla kalkkia, joten ei kun puhdistamaan ohjeiden mukaan laitetta....mutta eipä vaan laite enää toiminut, virtaa oli, vettä oli, mutta siinä kaikki. ELI EN SUOSITTELE LAITETTA!!!

[QUOTE="vieras";23002181]Katsoin tuossa ostoskanavaa ja siellä mainostettiin juuri H2O MOP X5 höyrypuhdistinta.
Onko kenelläkään kokemuksia ko. laitteesta?[/QUOTE]

Ei sovellu muuta kuin lattian pölyjen pyyhkimiseen tai kasaamiseen. Ikkunoiden pesua on turha ees yrittää. Suurin osa lisävarusteista on leluja.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä...;24179830:
Uskaltaako tuolta Tvinsiltä nää mistään tilata kun kaikki niin helposti hajoo ja silleen. Toimiiko muilla noin et vedet valuu pois vai...?

Ostin Twinssiltä tollasen Magig Bullet Tehosekoittimen mahtava peli niillä kahdella kertaa kun sitä käytin, kolmannella kertaa rupeskin sitte jo nouseen savu ja haiseen käryltä..

Ikävä lukea huonoja kokemuksia. tilasin juuri tuon uusimman version Tvinsiltä ja odottelen innolla sen saapumista. Onhan siinä kokeiluaikaa jonkin aikaa peräti 30 päivää. onko kukaan palauttanut sitä? Onnistuiko palautus?

Pakko jakaa pieni vinkki näille laitteen sähköjohdon pituutta pohtiville ettei se pääse tärkeimmäksi kriteeriksi laitteeseen. En ihan täysin varma ole, mutta Pertti viime viikolla kertoi, että oli löytänyt Halpa-Hallista jatkojohdon!! Vähän kun mietin niin tajusin, että tässä tietokonepöydän takanakin on muutama jatkojohto eli moppia voi käyttää vaikka naapurissa asti riittävillä jatkojohdoilla!!!!

PS. En käsitä miten itse tänne eksyin..

Hei, minä olen myös sortunut laitteeseen ja kyllä kaduttaa. Onhan se ihan ok lattioiden pesussa, meillä parketti, ei jätä märäksi pienimmällä teholla ja sinisellä liinalla, mutta muuten ihan kamala. Vessaa koitin pestä, tunti meni vessan pöntössä, että sain kaikki liat höyrytettyä ja silti piti ottaa rätti käteen. Mielummin siis pesen vessan perinteisin keinoin. Saunan puhdistusta mietin, mutta onko järkeä höyryttä sauna, siinäkö se peseytyy, eikö se periaatteessa höyrysty jo siinä kun käy saunassa? :) Ikkunoiden pesu aivan kamalaa, pölyjen pyyhkiminen myös. Sohvan pesussa onnistui. Mutta turhan kallis lattia / sohva pesuri! Nyt vaan ei voi enään palauttaa kun on jo kokeillut.

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ja suosittelen kaikille muillekkin. En ymmärrä miksi jankutetaan laitteen olevan kallis. Ei mielestäni tuo 130€ lisätarvikkeineen ja toimituskuluineen ole paljoa kyseisestä laitteesta.

Taikasauva se ei ole mutta olen saannut putsattua sillä paljon paikkoja mitä en ikinä ole jaksanut / viitsinyt aiemmin putsata. Vessan kolot, viemärit, uuni, liedet, hellan päällyset ym.

Lisäksi pääsen nykyään silittämään vaatteita ja verhoja mitä en aikaisemmin ole myöskään jaksanut tehdä sillä tähän ei tarvita pyykkilautaa.

On miinuspuoliakin:
Olisi hienoa jos ei tarvitsisi johtoa (johto ei kuitenkaan ole niin lyhyt kuin useammat antavat ymmärtää?)
Hyvin soveltuu johto 75m2 kerrostaloasuntoon ainakin (olettaen että jokaisesta huoneesta löytyy pistorasia).

Ei mielestäni edes ruiki vettä niin pahasti että siitä miinusta pitäisi antaa... jos jostain löytyy vesi pisara niin sitten vain pyyhkäiseen mopilla siitä kohtaa uudemman kerran?

Kevyt kyseinne laite ei tosiaan ole.... mutta ei se nyt mikään hirveän painavakaan... mielestäni mainos vaan antoi ymmärtää, että laite olisi extra kevyt jota siis ei ole!

Kaiken kaikkiaan luulen, että tästä on ilmeisesti sitten useampia eri laitteita .... itse ostin siis tvins h2o x5 mopin: http://www.tvins.com/fi/products/h20mopx5/h20mopx5.php

ENKÄ KADU!

ps: En suosittele Ab Doer Twistiä sillä se on erittäin ylihinnoiteltu!

[QUOTE="Kokeilija";25113995]Hei, minä olen myös sortunut laitteeseen ja kyllä kaduttaa. Onhan se ihan ok lattioiden pesussa, meillä parketti, ei jätä märäksi pienimmällä teholla ja sinisellä liinalla, mutta muuten ihan kamala. Vessaa koitin pestä, tunti meni vessan pöntössä, että sain kaikki liat höyrytettyä ja silti piti ottaa rätti käteen. Mielummin siis pesen vessan perinteisin keinoin. Saunan puhdistusta mietin, mutta onko järkeä höyryttä sauna, siinäkö se peseytyy, eikö se periaatteessa höyrysty jo siinä kun käy saunassa? :) Ikkunoiden pesu aivan kamalaa, pölyjen pyyhkiminen myös. Sohvan pesussa onnistui. Mutta turhan kallis lattia / sohva pesuri! Nyt vaan ei voi enään palauttaa kun on jo kokeillut.[/QUOTE]

Siis oikeesti!!?? Eikö tuotetta saa kokeilla ollenkaan jos meinaa palauttaa? Jos luvataan 30 pv:n palautusoikeus, niin meinaako se sitä että kattelet tuotetta paketissa sen alle 30 pv ja sit vaan voit palauttaa? Onpa kummaa...

Pakko vastata, kun kerran itsekin mielipiteitä etsiskelin. Meillä on tuo uudempi versio ollut kesästä asti ja ostettiin se Hobbarilta. Vessan pesussa käytetty, ikkunoiden pesussa ja laminaattilattioiden myös. Märäksi jättää pinnat vaikka pienimmällä teholla olen laminaatit pessyt, mut se ei ole ongelman kun kuivaa samantien mikrokuitumopilla. Ja onpahan tuo tehnyt puhdasta jälkeä.

Kaksi viikkoa sitten vaan kuumensi sen käsiosan, höyryä ei tullut juuri lainkaan ja valutti vain vettä. Soitin Hobbarille ja kaikkien osien kanssa saa palauttaa. Mutta jos ei ole pakko niin en halua uutta tilalle, ettei tee samaa uudelleen. Itse osaan kuumaa varoa, mutta kun lapsia vilisee monta helmoissa niin he eivät osaa. Tähän asti olen siis ollut tyytyväinen, mutta ehkä mä nyt ostan Kärcherin höyrypesurin, vaikka sellaisen imevän mallin. Taidan ottaa tilalle robotti-imurin ;)

Raivostuttava laite. Alussa tuntui kivalta ja ajattelin, että kaikki desinfioituu hetkessä. Mutta käytössä tosi hankala. Kasteli lattiat ja rätillä sai jälkikäteen hinkata. Lisäksi olisi pitänyt kyllä imuroida ennen käyttöä sillä vessan valkoisella laattalattialla se työnsi reunoille mustat, märät pölykasat :/ En tykännyt ja lykkäsin koko masiinan takaisin laatikkoon ja palautin!

Tilasin, kokeilin laitetta muutaman kerran ja se meni rikki. Luvattiin uusi laite. Palautin marraskuussa laitteen, mutta en saa uutta vielä joulusiivoihinkaan. Ehkä tulee joulun välipäivinä, sanottiin. Vaikea ymmärtää, että jos saat viallisen laitteen, joudut palauttamaan sen ja odottamaan uutta kuukauden, jos nyt tulee silloinkaan.

Tuo on näköjään ihan toimiva kun tällä hetkellä ei saa ees mistään kun myyty loppuun Tvinsillä... :D mut on se varmaan hyvä. Meillä on Tvinssiltä 1 tuote ja kyllä se on ihan hyvä :)

Muistelen että samainen laite löytyisi netanttilasta..

Mä ostin tuon ja testasin viime viikolla,palautukseen lähti,ei mitään tekoa.Kävin sitten ostamassa Kärcherin höyrypesurin prismasta.Maksoi 130 euroa ja on ihan eri maata.Suosittelen.

Nyt noita moppeja saa mun mielestä anttilastakin, kun meiän anttilassa noita on. Siellä oli tommonen esillä ja ohimennen näytti ihan hyvältä. Tosin hyvin pieni oli se moppipää, joten tolla saa varmaanki isoja pintoja/kohtia vähän aikaa siivota :D tietty en tiiä kun en oo kokeillu. Mietinkin täs et miten se soveltuu laminaatille tai puulattiolle yleensäkkin joten siitä kaipaisin kokemuksia :) myös se mietityttää et miten tolla silitetään vaatteita tai silleen kun pitäs sitä laitetta pitää toisessa kädessä ja sitä suutinta toisessa :D

Älkää hyvät ihmiset ostako kyseistä tuotetta, toimii n. ensimmäiset 3-4 käyttökertaa ja sitten hajoaa, juuri niinkuin pari muutakin oli kommentoinut.. että höyryn tulo loppuu yhtä äkkiä ja vesi alkaa valua solkenaan, ei vain mitenkään vähissä määrin! kerkesin käyttää sen 30pvän palautusajan umpeen ja oli aluksi ihan hyvä vehje, mutta sitten meni rikki.. :( enkä ole käyttänyt mitenkään väärin, tarkistin käyttöohjeista. Surkea tuote, panostan jatkossa mieluummin oikeaan laatuun!

Siis oikeesti!!?? Eikö tuotetta saa kokeilla ollenkaan jos meinaa palauttaa? Jos luvataan 30 pv:n palautusoikeus, niin meinaako se sitä että kattelet tuotetta paketissa sen alle 30 pv ja sit vaan voit palauttaa? Onpa kummaa...

Kuluttajasuojalain mukaan postimyyntituotteen voi palauttaa, jos se ei vastaa annettuja palvelulupauksia = ei toimi niin kuin on luvattu tai mainoksessa annettu ymmärtää (harhaanjohtavaa mainontaa)

Mulla ollut kyseinen vempele puolisen vuotta ja toiminut moitteettomasti. Meillä on huonokuntoiset laminaatit ja normi mikrokuitumopin kanssa ihan älyttömän hankalaa saada lattiat puhtaaksi, semmonen parin tunnin homma kerran viikossa, mut nyt onnistuu tällä vempeleellä vartissa =) Nyt ei siis tarvii niin kiirehtiä lattioiden uusimisen kanssa.

Muita osia en oo juuri käyttänytkään koneesta, ikkunoihin kokeilin, hiukan epäkäytännöllinen mun mielestä. Sillon tällön tiskialtaan pesen peilin kirkkaaksi, toimii suihkukaapin oviin hyvin, laattoihin ja saunan pesuun.

Osien vaihtokin pelaa ihan hyvin. Luvatussa kahdessa viikossa sain rikki menneen nippelin ilmaiseksi tilalle, kun takuuaika on voimassa.

Vieras vierailija kirjoittaa: " Osien vaihtokin pelaa ihan hyvin. Luvatussa kahdessa viikossa sain rikki menneen nippelin ilmaiseksi tilalle, kun takuuaika on voimassa".
Minä jouduin odottamaan reilusti yli kuukauden uutta osaa, enkä siis voinut käyttää laitetta. Takuuaikaa oli paljon jäljellä.
Olemme tilanneet tvinssiltä monta kertaa ennenkin, aina on joutunut toteamaan, että tilattu tuote ei ole läheskään niin hyvä kuin mainostetaan. Se ei ole kuitenkaan häirinnyt niin paljon kuin se, että palvelu ei pelaa. Jos tulee ongelmia, tvins ei välitä enää saatuaan jo rahansa. Rikkinäinen osa pitää palauttaa heille, se on ihan ok, mutta miksi uuden osan lähettäminen kestää yli kuukauden. Soitin välillä ja kyselin, missä viipyy. Vastattiin vain, että se on ihan normaalia, että kestää. En enää jatkossa edes katso tvinssin mainoksia, enkä tilaisi heiltä missään tapauksessa.

onko kellään kokemuksia näistä uusista väreistä. Kun mainoksen mukaan niiden värien pitäs "piristää arkipäivää" :D Entäs muuten tästä laitteesta. Kun noita nykyään saa jo anttiloista ja citymarketeistakin. Huomasin että noi pakkaukset oli niin pieniä joten voiko oikeesti olla Tvinssillä toim.kulut olla 19,95? Mut kuitenkin, niitä kokemuksia jos on niin kertokaa ihmeessä :) ?

heippa minun mielestä on hyvä kun olen siivoillut sen kanssa ja tuli huone ilmasta paljon puhtaampi ja ei haise lemmikeille.. ja ihan riittävä joht 5m. minä ainakin tykkäsin kovasti.. ja puhdistaa matot kunnolla...!!!

Kuumimmat

Yhteistyössä