Hääbudjettia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tahtoo naimaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tahtoo naimaan..

Vieras
Aateltiin miehen kaa ottaa noi ellos-lainat. Molemmat ottais sen 2500e. Siitä tulis 5000e. Saako sillä 50-60 hengen häät?

Laskin vähän näitä kuluja:
-ruoka+paikka n.1500e
-juomat 300e virosta
-puku 500-1000e
-sormus 400-600e
muuta? koristeet? kutsut? limusiini kuljetus?

Sit aateltiin pyytää lahjaks vaan rahaa että päästään etelään..

Miltäs kuullostais?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
musiikki? valokuvaus?
Mikäs siinä jos laina sopii teille. Aika kalliiksi taitaa noilla pikalainoilla tulla viiden tonnin häät.

no mitään elävää humppa bändiä ei haluta.. mutta hyvät valokuvat haluan..

Hemmetinmoinen korko tossa lainassa. Jos lainarahalla tahdotte mennä, niin eikö pankki onnistuisi? :xmas:

Ja kyllä tuo riittää ihan hyvinkin, jos käyttää apuna internetiä (puvut jne. saa huomattavasti halvemmalla netin kautta). B) Mun puku maksoi 150 e, möin sen eteenpäin satasella.. :whistle: Ja itse asiassa kaikista muistakin (kengät, tyllivannehame, tiara, stoola) jäin lopulta voitolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Hemmetinmoinen korko tossa lainassa. Jos lainarahalla tahdotte mennä, niin eikö pankki onnistuisi? :xmas:

Ja kyllä tuo riittää ihan hyvinkin, jos käyttää apuna internetiä (puvut jne. saa huomattavasti halvemmalla netin kautta). B) Mun puku maksoi 150 e, möin sen eteenpäin satasella.. :whistle: Ja itse asiassa kaikista muistakin (kengät, tyllivannehame, tiara, stoola) jäin lopulta voitolle.

mistä tilasit puvun?

-puku 500-1000e
-sormus 400-600e

Mietihän asiaa siltä kantilta, että pukua pidät yhden päivän (eikä kukaan muista enää hetken oäästä millainen pukusi oli), mutta sormusta pidät mahdollisesti lopun ikääsi ja katselet päivittäin...Joten kannattaisiko satsata noi summat toisinpäin? Mä ajattelin niin ja vuokrasin puvun + ostettiin upea sormus kunnollisilla timanteilla ;)

täytyy sanoa, etten yhtään ihmettele sitä, että meidän ikäluokalla on lisääntyvässä määrin maksuvaikeuksia. Otetaan järkyn kallis laina häitä varten ja sit pyydetään rahaa lahjaksi, että voidaan matkustaa. Sitä korkoa maksetaan sit 5 vuotta matkan jälkeenkin. Tällainen ei vaan mene mun kaaliin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

mistä tilasit puvun?

Ebaystä. :) se oli niitä kiinan pukuja eli valmistetaan kiinassa omien mittojesi mukaan.

Nykyisin on myös suomalaisia sivustoja tosin, jotka tekee tuon tilauksen sun puolesta. Eli siis ostat sen puvun niiden sivustolta ja ne hoitaa sen lopun. Mun kaveri teki just noin, kun ei uskaltanu suoraan ostaa. Mut puolet tulee lisää hintaa.. (vannehameen tilasin Briteistä, Ebayn kautta sekin. Maksoin jonkun 14 e. Tiara tuli kanssa Kiinasta Ebayn kautta, maksoi 10 e =) ).

Alkuperäinen kirjoittaja lkj:
-puku 500-1000e
-sormus 400-600e

Mietihän asiaa siltä kantilta, että pukua pidät yhden päivän (eikä kukaan muista enää hetken oäästä millainen pukusi oli), mutta sormusta pidät mahdollisesti lopun ikääsi ja katselet päivittäin...Joten kannattaisiko satsata noi summat toisinpäin? Mä ajattelin niin ja vuokrasin puvun + ostettiin upea sormus kunnollisilla timanteilla ;)

Mun sormus on upea. :D Ainakin minusta ja niistä, jotka sen on nähny. Mut se oli "vain" 490 e. Tosin sain sen puoleen hintaan, mutta siis tuollakin hinnalla voi löytää ihan kivan sormuksen. :)

Luuletteko te oikeesti että joku hölmö ottais ellos lainaa häitä varten? :D aateltiin ihan säästää rahaa häitä varten. :) kiitos tuosta Ebay vinkistä. pitää katella sieltä pukua. :)

Yhteistyössä