elikkäs meneekö se näin morsiamelle kimppu ja vieheet sulhaselle, sulhaspojalle ja bestmanille ja kaiketi kimppu kaasolle ja morsiusneidolle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:43 EpätoivoisenRento kirjoitti:Meillä näin: mulla morsiuskimppu, sulhasella, bestmanillä, sulhaspojalla ja veljelläni (luovutti mut) vieheet, morsiusneidolla pieni kimppu. kaasolla ei omaa kimppua ollut koska olisi kokenut sen kirkossa hankalaksi pidellessään kumpaakin kimppua.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:46 piprane ema kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:43 EpätoivoisenRento kirjoitti:Meillä näin: mulla morsiuskimppu, sulhasella, bestmanillä, sulhaspojalla ja veljelläni (luovutti mut) vieheet, morsiusneidolla pieni kimppu. kaasolla ei omaa kimppua ollut koska olisi kokenut sen kirkossa hankalaksi pidellessään kumpaakin kimppua.
juu ei se taitas kaasolla toimiakkaan se oma kimppu, kiva kun mainitsit asianja suurkiitos tuosta veljesi kukan mainitsemisesta nimittäin meilläkin morsiamen veli luovuttaa hänet ja täytyy tosiaan se kukka olla.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:50 EpätoivoisenRento kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:46 piprane ema kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:43 EpätoivoisenRento kirjoitti:Meillä näin: mulla morsiuskimppu, sulhasella, bestmanillä, sulhaspojalla ja veljelläni (luovutti mut) vieheet, morsiusneidolla pieni kimppu. kaasolla ei omaa kimppua ollut koska olisi kokenut sen kirkossa hankalaksi pidellessään kumpaakin kimppua.
juu ei se taitas kaasolla toimiakkaan se oma kimppu, kiva kun mainitsit asianja suurkiitos tuosta veljesi kukan mainitsemisesta nimittäin meilläkin morsiamen veli luovuttaa hänet ja täytyy tosiaan se kukka olla.
Oles hyvä vaanMoneen kertaan kuule sekoot vielä kukkies kans
![]()
Niin ja nuukuus iski, heitin oman kimppuni.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:57 vieras kirjoitti:Varakimpun ja vieheet voi tehdä itsekkin jos löytyy sorminäppäryyttä. Suoraan kasvihuoneelta ostettuna saa halvalla kukkia. Ja netistä löytyy hyviä solmimisohjeita. Mä aattelin seuraavana kesänä eli 2008 sitoa itse hääkimppuni luonnonkukista, mut ei se varmaan onnistu. Olin aattellut silleen et kasvattaisin simenestä noit kukkia kasvihuonees ja sit niistä sitoisin senvarmaan ihan surkea idea :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:58 piprane ema kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:57 vieras kirjoitti:Varakimpun ja vieheet voi tehdä itsekkin jos löytyy sorminäppäryyttä. Suoraan kasvihuoneelta ostettuna saa halvalla kukkia. Ja netistä löytyy hyviä solmimisohjeita. Mä aattelin seuraavana kesänä eli 2008 sitoa itse hääkimppuni luonnonkukista, mut ei se varmaan onnistu. Olin aattellut silleen et kasvattaisin simenestä noit kukkia kasvihuonees ja sit niistä sitoisin senvarmaan ihan surkea idea :\|
jotenkin tuntuu ettei aika riitä noitakin väsäämään tai etsimään sitä tietoa niiden sitomisesta yms. hommaa riittää muutenkin
ideasi on kyllä hyvä jos vain into ja taidot riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:07 Honostooppari kirjoitti:Oman morsiuskimpun sitominen tuo huonoa onnea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:14 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:07 Honostooppari kirjoitti:Oman morsiuskimpun sitominen tuo huonoa onnea![]()
Niinhän sitä sanotaan oman hääpuvun ompelemisesta ja toisen vihkisormuksen kokeilemisestakin![]()