Hääkutsu tuli, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Sulhasen äiti on varmaan osallisena häiden jäejestämisessä ja maksajana? Tällöin ymmärrän, että myös hänellä on sananvaltaa vieraslistassa. Voisi vain äiti niellä ylpeytensä ja alkaa sietää muitakin kuin kaltaisiaan.

Tämä mullakin tuli mieleen.
Äiskä kustantaa bileet.

Onpa hienoa, että mies pitää perheensä puolta. Pisteet siitä hänelle. Jos ei kutsuta koko perhettä, niin ei kannata mennä ollenkaan. Tosi röyhkeää käytöstä kutsua perhe yhtä lukuunottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Sulhasen äiti on varmaan osallisena häiden jäejestämisessä ja maksajana? Tällöin ymmärrän, että myös hänellä on sananvaltaa vieraslistassa. Voisi vain äiti niellä ylpeytensä ja alkaa sietää muitakin kuin kaltaisiaan.

Tämä mullakin tuli mieleen.
Äiskä kustantaa bileet.

Kun jo vastasin kummipoika ja sen morsian maksaa häät. Ovat säästäneet sen verran rahaa ettei muiden tarvitsisi kustantaa.

Kummipojan äiti oli ennenkin määräilevä.

Viisaan ratkaisun tehnyt sun mies; jos ei koko perhe ole tervetullut, ei kukaan mene paikalle. Juuri näin perheen pitäisi toimia, eli "Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!"
Pointsit sun miehelle!

tavallaan aihetta sivuten, mutta mikä menetys onkin kun siskokset ovat riidoissa. ja jo 15 vuotta. oliko siskosi ihastunut sinun mieheesi kun siitä suuttui että menitte naimisiin?

minulla oli maailman paras ystävä oma isosisko. saatiin jakaa elämäntilanteita yli 30 vuotta. sitten syöpä vei hänet. on niin ikävä.. eli suuren rikkauden menetätte kun sopua ei ole. harmittelen puolestasi

Alkuperäinen kirjoittaja vieraahko:
tavallaan aihetta sivuten, mutta mikä menetys onkin kun siskokset ovat riidoissa. ja jo 15 vuotta. oliko siskosi ihastunut sinun mieheesi kun siitä suuttui että menitte naimisiin?

minulla oli maailman paras ystävä oma isosisko. saatiin jakaa elämäntilanteita yli 30 vuotta. sitten syöpä vei hänet. on niin ikävä.. eli suuren rikkauden menetätte kun sopua ei ole. harmittelen puolestasi

Kummipoika on miehen veljen poika. Miehen veljen vaimon kanssa olen ollut huonossa väleissä.

Mies on ollut lapsivahtina usein, mutta sitten kun minä tulin kuvioon niin mies ei vahtinnut jatkuvasti veljen lapsia. Miehen veljen vaimo oli aina sitä mieltä että olen väärä nainen miehelleni. Anoppi ja miehen veljen vaimo ovat jatkuvasti puhuneet siitä miten pilasin miehen elämää....
Mies ei jukse jatkuvasti vanhempien luona. Leikkii omien lasten kanssa. Ei hoida veljen lapsia...
Minun kanssa, lapsia, kunnon työ, kunnon asunto.

Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:
Raivostuttavaa!!!
Jos menee naimisiin, niin pitäis olla jo sen verran aikuinen et päättää itse ketä kutsutaan..ellei sitten se äiti maksa juhlia...
Vaikka maksaisikin, niin pojan juhlathan ne on eikä äidin!
Mahtaakohan tuleva vaimo tajuta, että miehellä äidin sana on laki ja muiden mielipiteet tulee sitten vasta...

Ja hatun nosto miehellesi, ihan oikea ratkaisu! En mäkään menisi mihinkään juhliin, jos mies jätettäisiin tuosta syystä kutsumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
no jos hääpari haluaa teidät kaikki menkää kaikki sitten,se on niiden juhla! sulhasen pitäs ottaa äitinsä puhutteluun,aikuinen mies :kieh:

Siinähän se. Hääpari haluaisi kutsua koko perheen, mutta kun kummipojan äiti ei halua. Ei halua nähdä minua oman pojan häissä.
Tämä viha on ollut siitä lähtien kun mentiin miehen kanssa naimisiin (15v).

mistä se äiti on suuttunut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
no jos hääpari haluaa teidät kaikki menkää kaikki sitten,se on niiden juhla! sulhasen pitäs ottaa äitinsä puhutteluun,aikuinen mies :kieh:

Siinähän se. Hääpari haluaisi kutsua koko perheen, mutta kun kummipojan äiti ei halua. Ei halua nähdä minua oman pojan häissä.
Tämä viha on ollut siitä lähtien kun mentiin miehen kanssa naimisiin (15v).

mistä se äiti on suuttunut?

Mies on ollut lapsivahtina usein, mutta sitten kun minä tulin kuvioon niin mies ei vahtinnut jatkuvasti veljen lapsia. Miehen veljen vaimo oli aina sitä mieltä että olen väärä nainen miehelleni. Anoppi ja miehen veljen vaimo ovat jatkuvasti puhuneet siitä miten pilasin miehen elämää....
Mies ei jukse jatkuvasti vanhempien luona. Leikkii omien lasten kanssa. Ei hoida veljen lapsia...
Minun kanssa, lapsia, kunnon työ, kunnon asunto.

Kummipoika ja sen morsian maksaa itse häät.

No eihän se sitten kuulu muille pätkääkään, ketä kutsuvat!
Mä jo taivastelin joskus sellaisia häitä, mihin 25 vierasta kutsui sulhasen vanhemmat, 25 vierasta morsiamen vanhemmat ja 50 pari ite! Siis musta oli outoa, että joku muu sai kutsua häihin vieraita, kun pari ite, vaikka rahoitusta häihin tulikin.

Yhteistyössä