V
vieras
Vieras
Aika lapsellista...miehen pitäs kyl aikuistuu..onkohan se valmis edes meneen naimisiin jos on vielä mamman määräysvallan alla! HUH
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Sulhasen äiti on varmaan osallisena häiden jäejestämisessä ja maksajana? Tällöin ymmärrän, että myös hänellä on sananvaltaa vieraslistassa. Voisi vain äiti niellä ylpeytensä ja alkaa sietää muitakin kuin kaltaisiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Sulhasen äiti on varmaan osallisena häiden jäejestämisessä ja maksajana? Tällöin ymmärrän, että myös hänellä on sananvaltaa vieraslistassa. Voisi vain äiti niellä ylpeytensä ja alkaa sietää muitakin kuin kaltaisiaan.
Tämä mullakin tuli mieleen.
Äiskä kustantaa bileet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraahko:tavallaan aihetta sivuten, mutta mikä menetys onkin kun siskokset ovat riidoissa. ja jo 15 vuotta. oliko siskosi ihastunut sinun mieheesi kun siitä suuttui että menitte naimisiin?
minulla oli maailman paras ystävä oma isosisko. saatiin jakaa elämäntilanteita yli 30 vuotta. sitten syöpä vei hänet. on niin ikävä.. eli suuren rikkauden menetätte kun sopua ei ole. harmittelen puolestasi
Vaikka maksaisikin, niin pojan juhlathan ne on eikä äidin!Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:Raivostuttavaa!!!
Jos menee naimisiin, niin pitäis olla jo sen verran aikuinen et päättää itse ketä kutsutaan..ellei sitten se äiti maksa juhlia...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:no jos hääpari haluaa teidät kaikki menkää kaikki sitten,se on niiden juhla! sulhasen pitäs ottaa äitinsä puhutteluun,aikuinen mies :kieh:
Siinähän se. Hääpari haluaisi kutsua koko perheen, mutta kun kummipojan äiti ei halua. Ei halua nähdä minua oman pojan häissä.
Tämä viha on ollut siitä lähtien kun mentiin miehen kanssa naimisiin (15v).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:no jos hääpari haluaa teidät kaikki menkää kaikki sitten,se on niiden juhla! sulhasen pitäs ottaa äitinsä puhutteluun,aikuinen mies :kieh:
Siinähän se. Hääpari haluaisi kutsua koko perheen, mutta kun kummipojan äiti ei halua. Ei halua nähdä minua oman pojan häissä.
Tämä viha on ollut siitä lähtien kun mentiin miehen kanssa naimisiin (15v).
mistä se äiti on suuttunut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kummipoika ja sen morsian maksaa itse häät.