H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No 60 euroa nyt ei varmaan oo paha raha siitä että saat edes yhden onnistuneen otoksen? Siitä otoksesta voi sit teetättää kiitoskortit ym.Jep niin varmasti voi... 60/tunti ja yhden kuvan käsittelyyn menee kuulemma tunti. Nice..
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22614289:Kuulostaa ihan siltä, että te olitte kuvassa Porissa sellaisessa vanhassa puutalossa. Meilläkin meni siellä lapsen kuvat "pikkaisen" pieleen.
Aika lähelle liippaa... VITTI että ottaa päähän! Hääkuvat on NIIN ainutlaatuinen juttu... ja me oltiin vielä ihan oikeasti upeita kuvissa - ei tosin näissä studiossa otetuissa, vaan ihan valokuvausta harrastavan ystävän tilannekuvissa juhlissa. Eli malleissa ei kyllä nyt ollut vikaa..
Niin kai se on tehtävä... mutta harmittaa, koska olisin todella halunnut ns. viralliset studiokuvat muistoksi häistä..
Olimme syksyllä hääkuvassa studiossa = ammattikuvaajalla. Yksi monista kaupungin kuvaamoista, valkkasin mallikuvien perusteella (netistä katselin). Kuvaaja vaikutti puhelimessa järkevältä, mallikuvat antoivat asiantuntevan vaikutelman ja hinta oli keskitietä - ei kallein muttei halvinkaan. Kuvaaja lupasi pystyvänsä toteuttamaan kuvat toivomallani (valkoisella) taustalla - ei kovin vaativa juttu mielestäni.
Itse kuvaustilanne oli hieman epämääräinen, sähläämistä ja säätöä, tuli kumma tunne. Saimme koevedokset: katastrofi. Parhaimmissakin oli kimppu jommankumman naaman edessä, silmät raollaan, puvun helma rutussa - näistäkin voisi vielä syyttää itseään (vaikka kuvaajanhan on huolehdittava ohjaamisesta, eihän sitä itse näe onko se kimppu naaman edessä tai räpsähtikö silmät kiinni), mutta pahinta oli se, että kuvat ovat taustan takia käyttökelvottomia. Tausta on harmaa, ei valkoinen, ja taustalla näkyy tumman harmaa raita milloin mihinkin suuntaan vinossa - taustakankaan taitekohta, jota emme tietenkään voineet huomata kuvauksissa. Kun pyysin korjaamaan taustalla näkyvän raidan, tuli kuvista ylivalottuneita - valkoisia länttejä pitkin molempien naamaa ja ihoa, siluetti "läpinäkyvä", värit oudon kirkkaita..
Kuvat ovat pilalla jos suoraan sanotaan. Enkä ole itse edes kriittisimmästä päästä. Mikäs nyt eteen - hyvät neuvot kalliit.. Joku ehdotti uuden kuvauksen lavastamista... KALLISTA! Miehen puku, kukat, ehostukset, kampaus, itse kuvaus... Toisaalta lopun ikää harmittamaan jäävät hääkuvat... ei kuulosta hyvältä.