Häälahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Meillä on kaverin häät ensi lauantaina, sit loppukuusta on myös toiset. Molemmat parit ovat pyytäneet lahjaksi rahaa, ja ongelma on siis se että en tiedä paljonko sitä pitäisi laittaa... :/
Molemmat hääparit on hyviä ystäviä ja mennään miehen kanssa vain kaksistaan juhlimaan. Eikö yleensä oo joku "sääntö" että sen verran pitäisi viedä rahaa, kun oma ruoka häissä maksaisi. Mistä mä tiedän mitä ne aikoo siellä tarjota? :D

meil oli kaveripariskunnan häät viime kesänä ja toivoivat rahaa. kerättiin kaveriporukalla sit rahaa muistaakseni sillee et pariskunnilta 50? ja "yksinäisiltä" 20?

koskas se teidän h-hetki taas olikaa? :)

Meillä miehen veli menee kuukauden päästä naimisiin, ja ajateltiin laittaa 30-40?. Hittolainen kun on aina niin vaikeita nuo rahalahjukset. Niin paljon mielummin sitä ostaisi ihan oikean lahjan.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Meillä miehen veli menee kuukauden päästä naimisiin, ja ajateltiin laittaa 30-40?. Hittolainen kun on aina niin vaikeita nuo rahalahjukset. Niin paljon mielummin sitä ostaisi ihan oikean lahjan.

Mä ajattelin että tosi hyvä kun pyytävät rahaa, oon niin huono ostamaan lahjoja :)

Mun mielestä satanen pariskunnalta olisi ihan hirveä summa, kyllä 50e pitää riittää. Kääntää vähän noita markoiksi, kuinka moni olis aiemmin antanut lahjaksi yhdeltä henkilöltä 600mk.. lahjat on muutenkin vähän juhlaa latistavia, etenkin rahalahjat. Ihan kuin pitäisi maksaa siitä, että pääsee jonkun häihin.

Yhteistyössä